مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی گفت: در جریان واگذاری باشگاه تراکتورسازی نه تنها قانون، بلکه آیین جوانمردی هم رنگ غبار گرفت.
کد خبر: ۴۳۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 27 May 2017
 ناصر شفق در پاسخ به این سوال که آیا علیه مالک فعلی باشگاه تراکتورسازی اقامه دعوا خواهد کرد یا خیر، گفت: با وجود داشتن اسناد و مدارک، تا زمانی که سپاه پاسداران تمایل به تیمداری داشته باشند و هزینه‌های تیم را پرداخت کند، این کار را نخواهم کرد. هر گاه بحث فروش یا واگذاری تیم به غیر باشد تیم باید به مبدا و قبل از حضور سپاه پس داده شود. تراکتورسازی یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که متعلق به مردم عزیز آذربایجان و هواداران پرشور آذربایجانی است. این تیم کالا نیست که دست‌به‌دست یا مصادره به مطلوب شود.

وی افزود: تراکتورسازی درسال ۸۷ با اشک چشم و خون جگر، پس از هشت سال به لیگ برتر آمد و چشم و چراغ فوتبال ایران شد. قطعاً همه مدیران در مقاطع مختلف به فراخور ادراک خود، در ثبات جایگاه تراکتورسازی کوشیده‌اند.

مدیرعامل پیشین تراکتورسازی تبریز با اشاره به بحث‌های مطرح شده در مورد واگذاری این باشگاه، خاطرنشان کرد: تاکنون که بحث فروش باشگاه نبود، تیم با آرامش به کار خود ادامه می‌داد و هیچ حاشیه‌ای هم نداشت. وقتی بحث فروش تیم عنوان شد، حقیقت لباس غم پوشید. مگر می‌شود قانون را که بالاترین میزان تعهد به بلندترین خواسته‌های بشر است، نادیده گرفت؟ در این اتفاق نه تنها قانون، بلکه آیین جوانمردی هم رنگ غبار گرفت.

شفق ادامه داد: من به رسم رفاقت و اعتماد در مقابل مصلحت جامعه، باشگاه تراکتورسازی را به امانت به اجتماع یاران ایام شیرین دفاع از حریم حرمت شرف سپرده‌ام و هفت سال روزه سکوت گرفتم و همواره از مدیر منتخب حمایت کرده‌ام، ناگهان با تصمیم فروش تیم روبه‌رو می‌شوم. جالب اینکه به خود من هم می‌گویند که تیم خودت را بِخر!

وی تأکید کرد: مگر یک تیم چندبار به یک فرد واگذار می‌شود؟ من اوایل هفته در تبریز بودم. هشت جلسه با مسئولین شهری، وکلای خودم و دوستانم در مقابل چشم خبرنگاران داشتم که هیچ بازتاب رسانه‌ای هم نداشت. چرا یک ملاقات ساده را عامدانه و به غیرواقع رسانه‌ای می‌کنند؟ رصد دلیلی رسانه‌ای شدن این ملاقات می‌تواند پایان بخش حاشیه‌سازان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :