رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در گفت‌وگو با فارس:
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شورای چهارم تا چهاردهم مرداد ماه سال جاری به فعالیت خود ادامه داد، گفت: با توجه به اعتراضات بوجود آمده در روزهای پس از اعلام نتایج شورای پنجم باعث شده هنور جلسه‌های شورای چهارم برگزار نشود.
کد خبر: ۴۳۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 27 May 2017
شهرام دبیری در گفت‌‌وگویی با خبرنگار فارس در تبریز  با اشاره به اینکه لازم است شورای چهارم تا چهاردهم مرداد ماه سال جاری به فعالیت خود ادامه داد و جلسات هفتگی را برگزار کند، اظهار داشت: با این حال اعتراضات بوجود آمده در روزهای پس از اعلام نتایج شورای پنجم باعث شده که فعلا نتوانیم جلسات باقی مانده شورای چهارم را برگزار کنیم و جلسه علنی فردا نیز برگزار نمی شود.

رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه در تاریخ  14 مرداد اولین جلسه شورای پنجم برگزار خواهد شد، گفت: در همان تاریخ و با حضور هیئت رئیسه سنی رای گیری برای انتخاب هیئت رئیسه شورای پنجم در سال آتی انجام خواهد شد و پس از انتخاب هیئت رئیسه  موضوع انتخاب شهردار تبریز مطرح خواهد شد.

دبیری در پاسخ به این پرسش  که که چرا پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات  تاکنون موفق به برگزاری جلسات شورای چهارم نشده‌اند، افزود: با توجه به اینکه نتایج این دوره کمی دور از انتظار بود و اعتراضاتی در مورد آن وجود دارد با وجود تمایلمان به برگزاری جلسات هنوز نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :