جام‌ جهانی جوانان زیر ۲۰ سال - کره‌جنوبی
دیدار تیم‌های ایران و پرتغال در جام جهانی زیر ۲۰ سال با شکست تیم کشورمان به پایان رسید تا شاگردان پیروانی حذف شوند.
کد خبر: ۴۳۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 27 May 2017
 تیم‌های ایران و پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی زیر 20 سال کره‌جنوبی در گروه C رقابت‌ها، از ساعت 12:30 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

رضا شکاری (4) برای ایران گلزنی کرد و دیه‌گو گونسالوز (54) و نیما طاهری (86 - گل به خودی) گل تیم پرتغال را به ثمر رساند.

داور مسابقه در دقیقه 71 برای تیم کشورمان پنالتی اعلام کرد که تصمیم او با اعتراض پرتغالی‌ها همراه بود تا این صحنه بازبینی شود. پس از بازبینی صحنه بازی توسط ناظر داوری و انتقال بازبینی صحنه به داور مسابقه، این پنالتی پس گرفته شد تا تیم ایران فرصت رسیدن به گل دوم را به این شکل از دست بدهد.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب شهاب عادلی، علی شهسواری، مهران درخشان‌مهر، عارف غلامی، نیما طاهری، علی شجاعی، محمدمهدی مهدیخانی (مهدی قائدی - 88)، رضا شکاری (حسین ساکی - 81)، رضا جعفری (محمد سلطانی‌مهر -65)، سینا خادم‌پور و امید نورافکن به مصاف پرتغال رفت.

تیم کشورمان در دو دیدار قبلی کاستاریکا را یک بر صفر برده و 4 بر 2 به زامبیا باخته بود. ایران برابر زامبیا هم 2 بر صفر پیش بود اما در نهایت باخت.

در دیگر دیدار این گروه کارستاریکا با نتیجه یک بر صفر زامبیا را شکست داد. با این نتایج شاگردان امیرحسین پیروانی از صعود به مرحله بعد بازماندند.

جدول این گروه به شرح زیر است:

1-زامبیا، 6 امتیاز
2-پرتغال، 4 امتیاز
3-کاستاریکا، 4 امتیاز
4-ایران، 3 امتیاز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار