استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:
استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان مقصد گردشگری جهان اسلام در سال 2018، گفت: انتخاب تبریز به عنوان مقصد گردشگری جهان اسلام در سال 2018 فرصتی مناسب برای ارتقاء بهره وری از ظرفیت های موجود و قابل توسعه بوده ولازم است با توجه به نزدیک شدن به سال 2018 آهنگ حرکت در مسیر 2018 سرعت بیشتری یابد.
کد خبر: ۴۳۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 27 May 2017
دکتراسماعیل جبارزاده در نشست شورای معاونان استانداری آذربایجان شرقی، بابیان اینکه انتخاب تبریز به عنوان مقصد گردشگری جهان اسلام در سال 2018 فرصتی مناسب برای جهانی سازی نام تبریز بوده، اظهار داشت: علاوه بر این مسئله، تحقق تبریز 2018 برای تعاملات و ارتباطات فرهنگی میان مردم و فرهیختگان مهم بوده و مسلما باید همه دستگاه های دولتی و تشکل های مردمی، تمامی امکانات خود را برای برگزاری تبریز2018 بسیج نمایند.

وی خاطرنشان کرد: پتانسیلهای فراوانی که در تبریز وجود دارد ظرفیت بالایی را برای آن بوجود آورده تا در سال 97 ظرفیت های این شهر ظهور و بروز پیدا کند و در تحقق این رخداد بزرگ، باید از تمامی امکانات موجود برای بازآرایی جاذبه ها و توانمندی های تاریخی و فرهنگی استان آذربایجان شرقی استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه تحقق این رویداد نیازمند عزم ملی و مشارکت همه دست اندرکاران ومجموعه های کاری است، افزود: دستگاههای ذیربط در این راستا باید با همکاری و همدلی به صورت عملیاتی و جدی پایکار بیایند.

استاندار آذربایجان شرقی، در ادامه با تأکید بر برگزاری مستمر جلسات و کمیته های مرتبط و اتخاذ تصمیمات کاربردی وهمچنین زمانبندی دقیق بهره برداری از پروژه ها، گفت: در راستای عملی شدن سریع برنامه های این رویداد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی بایستی تا حصول نتیجه، مصوبات را تعقیب و پیگیری کند.

وی با تأکید بر بررسی و مانیتورینگ مصوبات ستاد تبریز 2018، خاطرنشان کرد: همه برنامه ها و مصوبات ستاد تبریز 2018 ضمن بررسی کارشناسی، باید مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.

جبارزاده با بیان اینکه در راستای تحقق این رویداد، باید با پیش بینی برنامه های مناسب از نتایج مؤثر آن در جامعه بهره مند شویم، ادامه داد: برنامه های تبریز 2018 باید با سرعت تمام پیش برود و در این مسیر هرکسی که کوتاهی و قصور نماید، باید عذرش بلافاصله خواسته شود.

وی بابیان اینکه تحقق این رویداد فرصتی مناسب برای توسعه فرهنگی و اقتصادی تبریز و به تبع آن استان است، تاکید کرد: برای مشارکت در کلیه فعالیتهای این رخداد ، جلسات هماهنگی 2018 باید هر دو هفته یکبارو بصورت منسجم و مستمر تشکیل و صورتجلسات بطور جدی پیگیری شود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :