کد خبر: ۴۳۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 28 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان و برگزاری شکوهمند انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره از انتخابات، مردم استان نیز خوش درخشیدند.
 
وی با اشاره به مشارکت 70درصدی مردم استان در انتخابات اظهار داشت :مشارکت بالای مردم قابل تقدیر است و انگیزه خدمت در مسئولان باید بیش از گذشته باشد.

جبارزاده به نامگذاری سال جاری تحت عنوان اقصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد وگفت :امسال باید با انگیزه مضاعف دنبال اشتغال مضاعف باشیم.

 جبارزاده با اشاره به افزایش ایجاد شغل در استان و کاهش نرخ بیکاری، افزود: نرخ اشتغال موجود استان به هر میزانی که باشد، باید بازهم با انگیزه مضاعف و اراده بیش‌تر در راستای ایجاد اشتغال بیشتر و کاهش بیکاری گام برداریم و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افزایش و کاهش هر درصد و صدم درصد میزان اشتغال باید پاسخگو بوده و گزارشات ماهیانه ارائه دهد و همچون گذشته، آمار اشتغال و بیکاری به روز باشد.
 
وی اضافه کرد :عدد بیکاری را بزرگ نکنید ؛با توجه به اینکه سالی نزدیک به یک میلیون شغل در کشور ایجاد شود ،باید هر سال 45 الی 50 هزار شغل در استان ایجاد شود و این موضوع امکان پذیر است

جبارزاده ابراز داشت :توسعه واحد ها انجام می شود و 474 طرح بالای 60 درصد وجود دارد و پیشرفت این ها مد نظر است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به ادعای یکی از مشاورین مطالعه و بررسی طرح جامع یکی از شهرستان‌های استان گفت: گزارش کاملی از تخلفات تمامی متخلفان در این شهرستان ارائه کنید تا پس از تصمیم تمامی اعضای شورای برنامه‌ریزی، تمامی این متخلفان را به محاکم قضایی معرفی کنیم. 
  
جبارزاده در همین راستا تصریح کرد: از این پس در هر شهری طرح تفصیلی مورد تعرض قرار گیرد و به فضای سبز، باغات، اماکن خدمات شهری و ... بی توجهی شود، با متخلفان برخورد می‌کنیم و به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم تا درس عبرتی برای دیگران باشد.این طرح جامع را به شرطی تصویب می‌کنیم که تمامی متخلفان به محاکم قضایی معرفی شوند و پس از این مهم، طرح جامع جدید معنا پیدا می‌کند. 
  
وی ادامه داد: مسئولان وقت استان باید در مقابل یکایک این پرونده ها پاسخگو باشند و بگویند چرا به همین راحتی فضای سبز، محل خدمات شهری و بهداشتی و درمانی را تبدیل کرده و به صورت خلاف، وضعیت برخی شهرها را به این شکل درآورده‌اند.

سخن پایانی استاندار آذربایجان شرقی:هیچ مدیری از استان نخواهد رفت مگر ارتقا یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :