کد خبر: ۴۳۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 10 June 2017
دو روز قبل هنگامیکه صحن علنی مجلس دایر بود ، حمله مسلحانه ای که داعش مسولیت آنرا برعهده گرفت، همه نگاه ها را به خود جلب نمود.
 
در آن روز ریاست جلسه با دکتر پزشکیان نایب رییس اول مجلس بود . موضوع مورد بحث نیز حادثه معدن یورت گلستان بود.یکی از نمایندگان با سخن گفتن از حادثه تریبون را در اختیار آقای دلیگانی قرار می دهد. ایشان از اعضای جبهه پایداری است و نخستین کسی بود که دستور حمایت این جبهه از رئیسی را از زبان آقای مصباح در رسانه ها علنی نمود.
 
ایشان بجای صحبت از حادثه معدن به یکباره شروع به سردادن شعار مرگ بر امریکا می نماید .این فعل او مانند رفتار کسی که برای خرید ماست به سوپر مارکت مراجعه کرده و به فروشنده می گوید مرگ بر امریکا، یک کیلو‌ماست بده، اندکی دور از عقلانیت است. مجلس جای پر اهمیتی است و علی القاعده وقت آن نیز ارزشمندتر است.

پرداختن به مسایل کلان و حساس داخلی و خارجی نیازمند دانش بالا و  اهتمام جدی به مسایل است. این پذیرفتنی نیست که در پرداختن به علت هر حادثه ای برای جلب توجه دیگران شعار دهیم و وقت و انرژی مجلس را تلف کنیم. پزشکیان در خصوص این بی دقتی دلیگانی تذکر میدهد داخل موضوع صحبت کند.
 
همین واژه ظاهرا برای آتش تهیه اخلاق ستیزان کافی بود تا شدیدترین حملات علیه پزشکیان را آغاز نمایند.

آنها نایب رییس مجلس را به ضدانقلابی بودن متهم می نمایند .اما غافل از اینند که رهبری معظم اخیرا بازهم تاکید نمودند که انقلابی گری معادل عقلانیت است.

اینکه در مجلس مقابل حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی های کاذب بایستیم جای تشکر دارد و نه اتهام.

البته موضوع حمله به مجلس نیز نباید فراموش شود. در لحظه حمله این پزشکیان بود که با درایت و شجاعت جلسه را ادامه داد و عملا نشان داد پای آرمانهای خود ایستاده است.
هرچند برخی از نمایندگان استان  که با سفارش و التماس با لیست امید به مجلس رسیدند ایبن نکته را عمدا نادیده گرفتند و تشکر خود را از لاریجانی کردند اما منصفان آنچه ۱۷ خرداد اتفاق افتاد را دیدند و حقیقت ماجرا را متوجه شدند.
 
این بداخلاقی ها حقیقت را قلب نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :