گزارش تابناک تبریز از جلسه شورای شهر تبریز:
اولین جلسه شورای شهر تبریز بعد از انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تبریز بامداد 22 خرداد برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 12 June 2017
اولین جلسه شورای شهر تبریز بعد از انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تبریز بامداد 22 خرداد برگزار شد. 
 دبیری :کاری نداریم چه افرادی می آیند ویا می روند ،همه کار خود را بکنند

 دبیری با توجه به شائبه های ایجاد شده مبنی بر تغییرات کلی ،خطاب به مدیران شهرداری اظهار داشت :کار نداریم هر فردی بیاید و یا برود ؛همه مدیران شهرداری بدون توجه به مسائل حاشیه ای به کار خود ادامه دهند.

 باغبان : رسالت باقیمانده شورای چهارم/استفاده بهینه از فصل مشترک با شورای پنجم دریک ماه اخیر

باغبان با اشاره به اینکه در چند جلسه آتی چه کار می خواهیم بکنیم!افزود ،رسالت باقیمانده شورا تصویب لایحه ها و هبه های باقیمانده نیست و باید از یک ماه باقیمانده به عنوان فصل مشترک با شورای پنجم استفاده بهینه کرد.

وی تاکید کرد :باید شورای دور چهارم گزارش گیری کرده و با نتایج مشخصی به شورای پنجم تحویل دهیم.

 نور محمد زاده :من به مکان تاریک نمی روم !

نورمحمد زاده با اشاره به اینکه گزارش ها باید دقیق ارائه شود ،افزود ، من به مکان تاریک نمی روم و باید موضوع شفاف و با جزییات ارائه شود درغیر این صورت رای نخواهم داد.

 جعفری : شهرداری بدهکار طلبکار است!

جعفری بااشاره به اینکه شهرداری در بخش های زیادی طلبکار است ، افزود ،این در حالی است که نمی تواند حقوق کارکنانش را بپردازد.

 درسخوان : طبیعت دموکراسی دوران است.

درسخوان با گلایمندی از دبیری تصریح کرد :اعضای شورای پنجم به نظر جمعی احترام بگذارند و نباید بدون هماهنگی هیت ریسه جلسات لغو شود.
وی اضافه کرد ، طبیعت دموکراسی دوران است و نباید این تغییرات در رفتار شورا تغییر ایجاد کند.

 امیرحقیان :روستاهای الحاقی فرزند ناتنی است !!

امیرحقیان با اشاره به لایحه آب و فاضلاب اظهار داشت : روستاهای الحاقی در موضوع آب و فاضلاب نه روستا و نه شهر قلمداد می شود وباید تعیین تکلیف شود.

 شهین باهر : نقطه عطف شورای چهارم ایجاد فاضلاب در مناطق محروم/عملکرد شورای چهارم در پروژه ها ،طلب و بدهی ها شهرداری دریک صفحه کاغذ تفریق شود

شهین باهر با اشاره به اینکه عملکرد شورای چهارم حداقل در یک صفحه کاغذ با موضوعیت کلی و دربخش های عملکرد پروژه ها ،طلب ها  و.بدی های شهرداری تفریق و تهیه شود.

وی اضافه کرد ،نقطه عطف شورای چهارم ایجاد فاضلاب در مناطق محروم است و در خصوص مشارکت دستگاهها با شورا وشهرداری ،آب و فاضلاب پاسخگو ترین دستگاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :