نامه بی کفایتی رییس جمهور یا پس گرفتن دوباره امضاء
و شاید هم باید پرسید چرا این موضوع امضا و پس گرفتن آن در مورد شما این گونه تکرار می شود. آن از ماجرای امضای استیضاح وزیر راه و پس گرفتن آن بعد از تنها یک روز ، این هم از امضای نامه تند علیه رییس جمهور و سپس انحرافی خواندن سئوال کنندگان از یک مسئول اجرایی.
کد خبر: ۴۴۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 15 June 2017
جناب آقای رئیس جمهور، شایسته و زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که وزیر اقتصاد اعلام کند موضوع به وزارت اقتصاد و دارایی مرتبط نیست، رئیس کل بانک مرکزی هم که پاسخگوی مجلس نیست، پس پاسخگوی وضعیت نابسامان اقتصادی به وجود آمده چه کسی می باشد؟ 
 
جناب آقای دکتر روحانی، مردم با هزاران امید و آرزو به جنابعالی که شعارتان تدبیر و امید بود رأی دادند، الان هم بخش قابل قابل توجهی از جامعه که سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری مخصوصا کاسپین، آرمان و ... هستند، با هزاران امید از جنابعالی انتظار تدبیر دارند.اجازه ندهید به مردم مظلوم ظلم مضاعف شود.
 
جناب آقای رئیس جمهور، آیا از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خود پرسیده‌اند که تاکنون چه اقدامی در این خصوص کرده است؟ آیا از آقای سیف پرسیده‌اید اگر اینها مجوز فعالیت داشتند پس چرا نظارت لازم انجام نشده است؟ و اگر مجوز نداشتند که وامصیبتا
 
این جملات ،  نوشته های رجانیوز و جهان نیوز و .. نبود .اینها بخشی از نامه ای است که نماینده کم تجربه و جوان تبریز در مجلس شورای اسلامی آنرا امضا کرده است. خطاب به رییس جمهوری که لا اقل در این نامه مصادیق بی کفایتی او بوضوح مشخص است .
 
رییس جمهور در این نامه صراحتا به بی اطلاعی از امورات دولت و نیز ناتوانی از مدیریت امورات وزارتخانه های تحت امرش متهم می شود بخصوص در جائی که با کلمه وامصیبتا نامه در تلاش است واقعیت امورات جاری دولت را بیان نماید. به هر ترتیب  همه این نکات مطرح شده در نامه ، مورد تائید منتقدین رییس دولت است.
 
حال خانم ساعی بعد از امضای این نامه ، احتمالا توسط دوستان و آشنایان به این مساله واقف شده اند که نامه بسیار تند است و احتمال دارد که دیگر در جلسه ضیافت رییس جمهور افتخار سخنرانی در محضر آقای روحانی نصیبان نشود و...
 
بلافاصله ایشان بعد از این ماجرا با ایسنا مصاحبه نموده و می فرماید:
سوال از رئیس جمهوری ادامه رفتارهای جریان انحرافی است.
 
حال سئوال این جاست.این نامه  تندی که خطاب به رییس جمهور امضا نموده اید چه تفاوتی با یک سئوال خشک و خالی از جناب روحانی دارد؟ با فرض این مساله  که اینها تفاوتی ندارند آیا می توان ادعا نمود شما خود در دام  انحراف افتاده اید ؟
 
دوم اینکه چگونه و با استناد بر چه اصول منطقی  می توانید  ادعا نمایید سئوال از رییس جمهور که جزو اختیارات نمایندگان مجلس است یک رفتار انحرافی است . آیا خانم نماینده همه وظایف نمایندگی شان را این گونه می فهمند؟
 
آیا برای شما حفظ شان رییس جمهور خط قرمز است یا تامین منافع مردمی که به شما اعتماد کرده و  رای داده اند؟
 
و شاید هم باید پرسید چرا این موضوع امضا و پس گرفتن آن در مورد شما این گونه تکرار می شود. آن از ماجرای امضای استیضاح وزیر راه و پس گرفتن آن بعد از تنها یک روز ، این هم از امضای نامه تند علیه رییس جمهور و سپس انحرافی خواندن سئوال کنندگان از یک مسئول اجرایی.
 
شایسته است مسئولین اصلاح طلب تبریز اندکی عملکرد خود در قاب نمایندگی اعضای لیست شان در مجلس را مرور کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
واقعا بلبشویی شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار