کد خبر: ۴۴۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 24 June 2017
در پی اهانت و ضرب و شتم فرزند شهید پور عبدی جمعی از ایثارگران و خانواده شهدا تبریز با حضور در بیت امام جمعه  تبریز خواستار برخورد جدی و رسیدگی به این مساله شدند.
 
 
امام جمعه تبریزنیز  در این مراسم ابتدا به سخنان همسر شهید و همرزمان شهید گوش داده وبا مهربانی  از فرزند شهید دلجویی و او را در اغوش گرفت . وی در پایان دستور پیگیری موضوع از سوی مدیر کل اموزش و پرورش استان را صادر کرد.
 
به گزارش تابناک تبریز،چند روز پیش در مدرسه سالار شهیدان تبریز دانش آموز کلاس هفتم با فرزند شهید پور عبدی دعوای لفظی کودکانه نموده  و نهایتا  پدر این دانش آموز به جای ایجاد صلح در بین کودکان سراسیمه به مدرسه مراجعه ودر حیاط مدرسه درحالی که دقایقی به شروع امتحانات خرداد ماه باقی نمانده بود تنها یادگار باقی مانده از سردار شهید پور عبدی را که 13 سالش تمام نشده را بافحاشی و  ضرب و شتم کتک زده طوری که از ناحیه بینی خونریزی میکند . لازم بذکر هست بعداز سپری شدن حدودا دو هفته  و تسلیم شکایت نامه به مدیر کل اموزش و پرورش استان هیچ اقدامی از سوی مدیریت مدرسه و مسئولین دست اندر کار انجام نشده و نهایتا بعد از بازگو کردن درد دل همسر شهید با همرزمان شهید دل آنها بدرد امده و با تجمع در بیت امام جمعه خواستار رسیدگی و برخورد جدی با فرد خاطی شدند که امام جمعه تبریز نیز دستور رسیدگی به این موضوع را صادر کرد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :