رسانه های کره جنوبی از مذاکره مدافع فصل گذشته تراکتورسازی با دو تیم کره ای خبر داده اند.
کد خبر: ۴۴۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 24 June 2017

خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی پس از اینکه با مسئولان این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق نرسید، بحث حضورش در استقلال مطرح شد اما به طور ناگهانی ایران را به مقصد کره جنوبی ترک کرد. شفیعی بامداد جمعه از طریق دوحه به اینچئون سفر کرد و اکنون در کشور کره جنوبی حضور دارد. 


در این رابطه رسانه های کشور کره جنوبی نام خالد شفیعی را در بین بازیکنانی قرار دادند که مورد توجه دو باشگاه این کشور قرار گرفته است. در این رابطه گفته شده شفیعی مشغول مذاکره با دو باشگاه سوون سامسونگ و چونبوک موتورز کره جنوبی است و احتمال دارد با یکی از این باشگاه ها به توافق برسد.

 


سایت kick-off کره جنوبی به رزومه خالد شفیعی در لیگ برتر ایران اشاره و اعلام کرده این بازیکن بهترین دوران فوتبالش را در تراکتورسازی داشته است. این سایت درباره ویژگی های بازی خالد شفیعی نوشته است: «ویژگی برجسته خالد شفیعی بازی با پای قدرتمند، شرکت در حملات تیم، تکل های به موقع و تاثیرگذار و به طور کلی مجموعه ای ویژگی های خوب برای یک مدافع است.»


جالب این است که موضوع شفیعی با استقلال هم مورد توجه سایت کره ای قرار گرفته است: «شفیعی مورد توجه استقلال بود اما به خاطر حضور در کره جنوبی به پیشنهاد این تیم جواب منفی داد. او هنوز تجربه حضور در تیم ملی را ندارد.»

 


در حالی که نام باشگاه سوون سامسونگ کره جنوبی نیز در بین تیم های خواهان خالد شفیعی دیده می‌شود اما به نظر می رسد پیشنهاد اصلی این بازیکن ایرانی از چونبوک موتورز است. تیمی که سابقه زیادی در فوتبال کره جنوبی دارد و همواره یکی از قدرتمندترین باشگاه های آسیا محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار