استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:
جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان شنبه سوم تیر در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 24 June 2017
به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از حضور مردم در تمامی اجتماعات ماه رمضان خاطر نشان کرد ،مردم با حضور عبادی سیاسی خود در روز قدس حمایت خود را از آرمان های قدس شریف اعلام داشتند.

وی اضافه کرد ، راهپیمایی روز قدس در امنیت کامل و شکوه فراوان انجام شده و در این خصوص از نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعات تقدیر می کنیم.

وی شعارهای ساختار شکنانه عده محدود در راهپیمایی روز قدس را محکوم کرد و گفت: باید رفتار مغرضانه افرادی که فرصت استکبار ستیزی را به عقده گشایی تبدیل می کنند مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند و قوه قضائیه اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.

وی ادامه داد : رفتار غیر اخلاقی و غیر انسانی افراد مغرض نه تنها موجب تضعیف رئیس جمهور نمی شود بلکه ایشان را ارزشمند می سازد.

جبارزاده ابراز داشت: گزارش ارزیابی قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی طی نامه هایی تدوین و در اختیار ریاست جمهوری قرار گرفته است.

وی تشریح کرد: به موجب نامه وزیر 10694واحد تولیدی که با گروه اسمی پایین تری از سطح خود فعالیت داشتند با تخصیص منابع به فعالیت بالای سطح گروه اسمی خود ارتقا یافتند.

وی ادامه داد ، از واحدهایی که در سال 95 گروه اسمی آنان ارتقا یافته آذربایجان شرقی با 1433 واحد بالاتر از اصفهان در رتبه اول قرار دارد.
 
وی افزود، تعداد افرادی که از جهت افزایش سطح اسمی شاغل شده اند در کشور 29262 نفر و در استان 8084 نفر است.

جبازارده متذکر شد: به جای اینکه واحدها را از صفر شروع کنیم ،واحد هایی را که ظرفیت افزایش تولید داشتند ظرفیت آن ها را افزایش دادیم.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد، همه طرح های سرمایه گذاری مورد حمایت قرار خواهند گرفت تا به مرحله بهره برداری برسد.

جبارزاده خبر داد، از منظر ایجاد فرصت های شغلی از طریق طرح های نیمه تمام استان در سال گذشته، 5هزار نفر صاحب شغل شده اند که استان در رتبه اول است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد، استفاده از سرمایه گذاری خارجی جزء الویت های ماست و باید از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم.

جبارزاده خبر داد: سیستم بهینه یاب از 28 خرداد فعال شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع توسعه روستایی خاطر نشان کرد، هدف ما ایجاد نمونه کارهای روستایی ها است و همه دستگاه ها در رسیدن به این هدف باید همکاری کنند.

وی اضافه کرد، با توجه به اینکه قرار است 100 میلیارد تومان برای توسعه روستایی در سال 96 هزینه شود کافی نیست.

جبارزاده به موضوع sdi در حوزه توسعه روستایی اشاره کرد و گفت، باید sdiزیرساخت اطلاعات مکانی به بخش خصوصی و دانشگاهی
واگذار شود.

وی متذکر شد، در سطح استان وبه خصوص در بخش روستایی هیچ فردی حق ندارد از حرکت و پیشرفت واحد ها جلوگیری کند، و در مقابل زیاده خواهی افراد می ایستیم.

وی ادامه داد، دستگاه قضایی استان حامی تولید در استان است و با زیاده خواهی های غیر قانونی مقابله می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :