تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان در ادامه رقابت‌های مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان و در راند دوم چهارمین دیدار خود به دلیل خطای حریف مصری مصدوم و راهی بیمارستان شد.
کد خبر: ۴۴۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 25 June 2017
 بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از صبح روز گذشته (شنبه) با حضور ۹۷۳ تکواندوکار از ۱۸۳ کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (۹ تیرماه) ادامه خواهد داشت.

امروز (یکشنبه) و در دومین روز این رقابت ها ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم و مسعود حجی زواره در وزن ۷۴- کیلوگرم رو در روی رقبایشان قرار می‌گیرند.

مسعود ابتدا پس از یک دور استراحت مقابل «بریان جوزف» از موریس قرار گرفت و در راند دوم و در دیداری یک‌طرفه مقابل این تکواندوکار با نتیجه ۲۲ بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود به مصاف «محمد فهیم» از پاکستان رفت و با نتیجه ۲۲ بر ۶ توانست این هوگوپوش را مغلوب خویش سازد و به مرحله بعد صعود کند.

کاپیتان تیم‌ملی کشورمان در ادامه «دمیر فجزیک» از صربستان که مدال‌های مختلف تورنمنت‌های بین المللی و همچنین مدال برنز قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در کارنامه او به چشم می‌خورد را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داد.

این نماینده صربستان در المپیک ۲۰۱۲ لندن و مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ نیز حضور داشته اما موفق به کسب مدال نشده است.

وی در چهارمین مبارزه خود «عیسی سیف» از مصر را پیش رو داشت. این رقابت‌ها در حالی پیگیری شد که نماینده کشورمان تا پایان راند یک ۷ بر ۴ از حریف جلو بود. در راند دوم مسعود که یکی از امیدهای مدال تکواندو کشورمان بود توسط این هوگوپوش مصری آسیب دید و راهی بیمارستان شد که کمیته برگزاری مسابقات نماینده کشورمان را برنده این مبارزه اعلام کرد.

بر همین اساس تاکنون دو مدال برنز مردان تکواندوکار کشورمان در این رقابت‌ها قطعی شده است.

مبارزات نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ پیگیری می‌شود.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقبایشان می‌روند.

این رقابت‌های G۱۲ است که به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز، نفرات سوم ۴۳،۲۰ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.90
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :