استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ مقامی اجازه ندارد بدون کسب نظر مدیریت ارشد استان ارایه خدمات به حوزه تولید را متوقف کند.
کد خبر: ۴۵۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 11 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، اسماعیل جبارزاده در دیدار اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان با وی افزود: هر کس در هر مسئولیتی برای واحدهای تولیدی، مشکل ساز شود، با او برخورد می کنیم.

وی اظهارکرد: روح حاکم بر مدیریت ارشد استان حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در راستای تقویت و رونق اقتصادی است.
جبارزاده خاطرنشان کرد: با ارزیابی صورت گرفته از عملکرد استان ها در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید توسط وزارت کشور، آذربایجان شرقی رتبه اول در افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی را کسب نموده است.
وی تاکید کرد: با تلاش، جدیت، همراهی و همدلی، در راستای حمایت از واحدهای صنعتی مشکل دار، تلاش می کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از نقش موثر خانه صنعت و معدن استان در حل مشکلات بخش خصوصی، گفت: خانه صنعت و معدن از بدو تشکیل مایه خیر و برکت برای استان بوده و صنعت‌گران استان این خانه را پناه خود می‌دانند.
اعضای هیأت مدیره خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی هم در این دیدار دیدگاه‌های خود را در خصوص مسایل مختلف پیش روی بخش تولید و صنعت ارائه داده و از اهتمام، تلاش و حمایت های همه جانبه استاندار آذربایجان شرقی و همچنین اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای اتخاذ سیاست های حمایتی، بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :