استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده برای انتخاب شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، از هنرمندان به‌عنوان سفیران این رویداد بزرگ و تاریخی ایران در داخل و خارج از کشور یاد کرد.
کد خبر: ۴۵۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 14 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، دکتر اسماعیل جبارزاده در مراسم اختتامیه ششمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت در تبریز، افزود: هنرمندان و فعالان پیشکسوت به‌خصوص در عرصه فیلم و سینما به‌عنوان یکی از عرصه‌های مهم و تاثیرگذار فرهنگی، می توانند در ترغیب و تشویق آحاد مردم نسبت به جذب گردشگران به ایران و تبریز گام‌های اساسی بردارند.

وی اظهار کرد: طی ماه‌های آینده هنرمندان عزیز می‌توانند با خلق انواع آثار و با ادبیات هنرمندانه، پیام تبریز 2018 را به سراسر جهان برسانند تا ایران اسلامی، از این رویداد مهم فرهنگی و گردشگری، بهره‌های لازم و کافی را ببرد.

جبارزاده با اشاره به انتخاب یکی از شهرهای ایران به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام از میان 57 کشور اسلامی، از تمامی فعالان عرصه‌های هنری، فرهنگی، ادبی و اجتماعی درخواست کرد تا خود را به عنوان سفیران این رویداد مهم قلمداد کرده و مسئولان آذربایجان شرقی را برای میزبانی هر چه بهتر و باشکوه‌تر از گردشگران داخلی و خارجی یاری دهند.

وی از آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان‌های برتر ایران در حوزه امنیت یاد کرد و با بیان اینکه این استان طی سه سال پیاپی به عنوان امن‌ترین استان کشور برگزیده شده است، گفت: چنین موفقیتی در سایه اتحاد، همدلی و یک‌رنگی بین آحاد مردم و مسئولان حاصل شده است.

جبارزاده ادامه داد: طی چهار سال گذشته تنها صدایی که در آذربایجان شرقی به گوش رسیده است، صدای خدمت‌گزاری و همدلی بوده و هیچ اختلافی بین مسئولان این استان در هیچ رده‌ای شاهد نبوده‌ایم.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد چهار ساله مدیریت ارشد استان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، توجه به حل آسیب‌های اجتماعی را از جمله مهم‌ترین اقدامات در این مدت ذکر کرد و افزود: در این مدت با توجه به درخواست اکثریت مردم استان، برای مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، وارد عمل شدیم و امروز اعلام می‌کنیم هیچ معتاد خیابانی در شهرها و روستاهای استان وجود ندارد.

جبارزاده، نبود متکدیان خیابانی به دلیل وجود موسسات و انجمن‌های غیردولتی خیریه و پوشش صد درصدی بیمه‌های درمانی در استان را از دیگر موفقیت‌های دولت تدبیر و امید طی چهار سال گذشته در استان برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :