در پی شکایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز : دادگاه بر صحت اسناد منتشره توسط پایگاه خبری زیتون صحه گذاشته و ادعای رئیس دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر کذب بودن اخبار منتشره و تشویش افکار عمومی را رد کرده است
کد خبر: ۴۶۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 15 July 2017
علی رغم ادعاهای مدیران ارشد دولت یازدهم مبنی بر عدم شکایت مدیران از فعالان رسانه‌‌ای، چند نمونه از چنین مواردی را در تبریز طی چند سال اخیر شاهد بوده‌‌ایم.

حمید شیرازی، مدیر مسئول پایگاه خبری زیتون که اخیرا با شکایت صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بدلیل انتشار فیش حقوقی نجومی مواجه شده بود؛ در گفت‌وگو با آناج از صدور حکم تبرئه در دادگاه بدوی خبر داد.

وی گفت: دادگاه بر اساس شواهد و استعلامات قانونی بر صحت اسناد منتشره توسط پایگاه خبری زیتون صحه گذاشته و ادعای رئیس دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر کذب بودن اخبار منتشره و تشویش افکار عمومی را رد کرده است.

شیرازی تصریح کرد: بنده از همان آغاز نیز از روال قانونی که در این پرونده طی شد استقبال کرده و در دادگاه نیز اعلام کردم که مستندات مربوط به دریافتی غیرمعمولی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خبر منتشر شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به مستندات موجود و مشی عدالتخواهانه دستگاه قضا رای صادره در خصوص این پرونده نیز قطعی خواهد شد.

این فعال رسانه‌‌ای در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس فرمایش شهید بهشتی دانشجو موذن جامعه است و اگر دانشجو خواب بماند نماز امت قضا می‌‌شود؛ جنبش دانشجویی نباید دچار رخوت و محافظه کاری بیجا شود. تشکل های دانشجویی با ورود آگاهانه به مسائل پیرامونی باید نقش مهم خود به عنوان افسران جوان جنگ نرم را ایفا نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار