به منظور میزبانی رقابتهای مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا- تبریز
نشست هماهنگی مسئولین فدراسیون و استان آذربایجان شرقی دقایقی پیش به منظور میزبانی رقابتهای مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا در تبریز به پایان رسید.
کد خبر: ۴۶۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ 17 July 2017

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابتهای مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا به میزبانی تبریز از 23 مهر ماه با حضور تیم های ایران، ازبکستان، نپال، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان برگزار می شود.

در این نشست مسئولین فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات، روند آماده سازی و اسکان تیم ها و مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازدید از امکانات مجموعه پور شریفی، موارد مربود به امور پزشکی، IT، رسانه ای به بحث و گفتگو پرداخته و مقرر شد تا ستادی در تبریز تشکیل و اقدامات لازم در خصوص برگزاری مسابقات صورت گیرد. 
همچنین با توجه به بازدید که عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از تبریز داشت، مواردی که تا پیش از حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید صورت بگیرد و نواقصی که باید رفع شود را مطرح کرد.

گفتنی است؛ مرحله مقدماتی قهرمانی فوتسال  با همکاری و حمایت فدراسیون فوتبال،اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ، هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و باشگاه مس سونگون ورزقان تبریز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، محمدرضا ساکت، سرپرست دبیر کلی، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، آرش جابری، دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، کافی، مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان تبریز و مسئولین کمیته های فوتسال، اداری و تشریفات، حراست، پزشکی، روابط عمومی، داوری، بین الملل و IT در این نشست حضور داشتند.


ساکت: تبریز پتانسیل بالایی برای میزبانی مسابقات دارد
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک استان آذربایجان شرقی پتانسیل بالایی برای میزبانی مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا دارد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، محمدرضا ساکت، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مسابقات به میزبانی تبریز گفت: بدون شک استان آذربایجان شرقی با پتانسیل بالایی که در سطح استان برای برگزاری رقابتهای مختلف دارد، میزبان شایسته ای برای تیم های فوتسال خواهد بود. معتقدم این دوره از بازیها با حضور پرشور و فعال تماشاگران برگزار خواهد شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا از همراهی تماشاگران این استان در سالن برگزار مسابقات شگفت زده می شود. در زمان های مختلف و با برگزاری مسابقات شاهد فرهیختگی مردم تبریز در حمایت از تیم ها بوده ایم. 
وی گفت: فدراسیون فوتبال آمادگی هر گونه همکاری را برای برگزاری هر چه بهتر مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا دارد و امیدواریم همچون گذشته شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از بازیها باشیم.

ترابیان: امکانات تبریز برای برگزاری مسابقات مطلوب است
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: امکانات تبریز برای برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا مطلوب است.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در نشست هماهنگی مسئولین فدراسیون و استان آذربایجان شرقی گفت: برای اولین بار است که کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرغم  برگزاری بازیها در دوره قبل که سه تیم اول آسیا در کنار تیم میزبان به دور بعدی مسابقات اعزام می شدند،  تصمیم گرفته تا تمامی تیم ها در دور مقدماتی حضور داشته باشند و پس از رقابت به مرحله بعدی بازیها راه یابند. ضمن اینکه مرحله نهایی بازیها در بهمن 96 خواهد بود و هنوز میزبان دور نهایی مسابقات از سوی AFC اعلام نشده است.
وی ادامه داد: در منطقه بندی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته، مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال در منطقه جنوب و مرکز آسیا به میزبانی تبریز و با حضور تیم های ایران، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، نپال، تاجیکستان و افغانستان برگزار می شود.
وی در پایان گفت: در بازدید که از امکانات فوتسال تبریز داشتم، خوشبختانه اداره کل وزارت ورزش و جوانان، باشگاه مس سونگون ورزقان تبریز وهیات فوتبال استان کمال همکاری را داشته و نکاتی که مد نظر بود و باید رفع می شد را مطرح کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار