معاون استاندار خبر داد:
جلسه ستاد باز آفرینی شهری پایدار سه شنبه 27 تیر در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 18 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، پورمهدی معاون عمرانی استاندار با اشاره به عدم بهره برداری برخی ارگان ها از ظرفیت های خود به صورت بهینه، اظهار داشت: علیرغم مطالبه شهرداری ها از دستگاههای دولتی، به علت عدم مستند سازی و تطبیق قوانین نمی توانند از بودجه های تخصیصی دولت در این خصوص استفاده کنند.

وی اذعان کرد: یکی از مشکلات مدیرانی استانی در این است که گزارش مناسبی نمی توانند از کارهای انجام شده ارائه دهند.

پور مهدی با اشاره به بهره برداری مشهد در استفاده از بودجه ساماندهی حاشیه نشینی افزود: متاسفانه تبریز در استفاده از این ظرفیت غفلت کرده است و باید بتوانیم با مورد توجه قرار دادن این موضوع، ردیف خاصی برای ساماندهی حاشیه شهر ها در بودجه سال 97 برای استان اختصاص داده شود.

صدا سیما گزارش بگیرد
پور مهدی خبرداد: 600  واحد درجا سازی برای حل مشکل حاشیه نشینی در حال احداث است و باید مکان های تخریبی واحد های درجاساز برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، مستند سازی شود؛ همچنین صدا سیما از مکان ها تخریب شده مناطق حاشیه نشین گزارش تهیه کند.

وی اضافه کرد: در بودجه بندی شهرداری ها نیز باید ردیف حاشیه نشینی تعریف شده و حتی پروژه هایی برای بهسازی و توانمندسازی تعریف شود.
پور مهدی ابراز کرد: مدیر کل شرکت برق قول داده است در جهت افزایش روشنایی 2018 با استفاده از لامپ های ال ای دی حرکت ضربتی انجام دهد.

معاون عمرانی استاندار تشریح کرد:یکی از چالش های کشوری موضوع حاشیه نشینی است که مسائل اجتماعی، فیزیکی و فرهنگی باید با توانمندسازی ساماندهی یابد.

وی اضافه کرد: توانمند سازی مناطق حاشیه نشین در صورت وقوع زلزله از فجایع تلفات انسانی می کاهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :