از پریروز ظهر که برنامه ای برگزار شد و آقای تتلو از خوانندگان پاپ و زیرزمینی کشور در میان بقیه مهمانان خبرگزاری فارس حضور یافت تمام رسانه های اصولگرا تبدیل شد به صحنه خروش علیه مخالف و موافق حضور این خواننده تا آنجا که همه به « کی بود کی بود من نبودم!» افتادند. در طرف مقابل نیز رقیب هر چه خواست و نوشتت تا اسین جنگ داخلی را هر چه بیشتر برافروخته نگه دارد.
کد خبر: ۴۶۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 18 July 2017
اصولگرایان در تقسیم بندی قدرت آنهم از نوع انتخابی و کسب آرای صندوق های رای ناکام بوده اند و برای اثبات این امر هم نیاز چندانی به بحث نیست. اما مقاله کوتاه حاضر نگاهی می اندازد به یکی از دلایل اصلی این ناکامی این اردوگاه سیاسی کشور.

از پریروز  ظهر که برنامه ای برگزار شد و آقای تتلو از خوانندگان پاپ و زیرزمینی کشور در میان بقیه مهمانان خبرگزاری فارس حضور یافت تمام رسانه های اصولگرا تبدیل شد به  صحنه خروش علیه مخالف و موافق حضور این خواننده تا آنجا که همه به « کی بود کی بود من نبودم!»  افتادند. در طرف مقابل  نیز رقیب هر چه خواست و  نوشتت تا اسین جنگ داخلی را هر چه بیشتر برافروخته نگه دارد.
 
یکی از فعالین اصولگرا در اهمیت این چالش می نویسد
1. مسئله مهمتری در کشور نبود که به بودن یا نبودن یک فرد جایگزین آن شده است. این همه فرمان زمین مانده رهبری و آخر سر آتش به اختیار ایشان، نشان از همین اخلال در تصمیم گیری جریان اصولگرایی است که تمام انرژی این جریان را مصروف اثبات یا انکار یک مسئله رفت و آمد یک فرد کند!

2. هوشمندی جریان انقلابی به کجا رسیده که بازی را برای ما تعریف میکنند و همه ما به آن مبتلا می شویم. با خودمان صادق باشیم چرا بودن یا نبودن یک فرد اینقدر مهم شده؟! مگه قرار است او جای بزرگان اندیشه ورزی اصولگرایی را بگیرد که اینقدر ناراحتیم! نگذارید زمین بازی را برای ما تعیین کنند. باور کنید بزرگان اصولگرایی اگر بخواهند با آمدن یک فرد این چنین متزلزل شوند به شما قول میدهم فرو بپاشند بهتر است ماندن مصنوعی است. خیالتان راحت چنین چیزی رخ نمیدهد.

3. جریان تبیین کننده اصولگرایی کجا قرار دارد. آیا وقت آن نرسیده از خانه نشینی دست بردارندو قلم به دست گیرند! اصولگرایانی که بوی کاغذ مستشان میکرد به چه روزی افتاده اند که امروز باید فلان رسانه یا سایت ، بار آنها را به دوش گیرد. تقصیر خودشان است. وقتی در صحنه نباشند از یک جوان 20 و اندی ساله انتظار نیست جایگزین اندیشه ای تمام جریان انقلابی شود!

4. انتقادی است نسبت به افرادی که برگزار کننده چنین جریاناتی هستند. اگر واقعا دنبال چنین موضوعی هستید و میخواهید تحرکی در جریان انقلابی صورت بگیرد بهتر نیست سطح جریان را به درگیری و بحث های حاشیه ای تقلیل ندهید. این کار شما نه تنها جبهه سازی نیست که منجر به نابودی همین زیرساخت موجود می شود.
البته در کنار این انتقادات عباس عبدی نیز به کنایه می نویسد اصولگرایی را باید به دو قسمت تقسیم کرد یکی قبل از تصویر رسایی با تتلو و دیگری بعد از آن . او ادعا می کند همه اصولگرایان روزی تتلیتی خواهند شد. اشاره او به طرفداران تتلوست که نام خود را تتلیت می نامند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :