در روز دوم هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال شش بازی به انجام رسید و نتایج جالبی نیز در این هفته رقم خورد که از جمله آن‌ها بازی جذاب و تساوی حفاری و شهرداری ساوه در ساوه بود.
کد خبر: ۴۶۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 18 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، در دیدار تیم‌های مقاومت قرچک و مس سنگون، قرچکی‌ها موفق به پیروزی و خلق شگفتی شدند و تیم پرمهره مس سنگون را با نتیجه ۵ بر۲ شکست داد تا شگفتی ساز شماره یک این هفته لقب گیرد. در این بازی برای مقاومت، حمید پورجاوید، امین مجیدی‌پور، محمدگراوند، محمد نجف زندی و مصطفی نعمت‌وند و برای مس سنگون عسگری و حمید احمدی موفق به گلزنی شدند.

نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

*آذرخش بندرعباس 2 - هیئت فوتبال قم یک
گل‌ها: میثم خیام و میثم برمشوری برای آذرخش و علی عباسی برای هیئت فوتبال

*مقاومت قرچک 5 - مس سونگون 2
گل‌ها: حمید پورجاوید، امین مجیدی‌پور، محمد گراوند، محمدنجف زندی و مصطفی نعمت‌وند برای مقاومت و علیرضا افضلی و حمید احمدی برای مس

*آتلیه طهران قم 4 - فرش‌آرای مشهد 2
گل‌ها: میثم ایلانلو، ناصر اطمینان و سعید قلندری (2 گل) برای آتلیه و موسی حسن‌زاده و سروش احمدنیا برای فرش‌آرا

*تأسیسات دریایی 6 - مقاومت البرز 4
گل‌ها: مسلم اولادقباد، مجید حاجی‌بنده، مهدی جاوید (2 گل)، مجید رئیسی و وحید شمسایی برای تأسیسات و ابراهیم مسعودی و امیرحسین رسولی، رستمی و الیاس براتی برای مقاومت

*پارسیان شهر قدس 3 - ارژن شیراز یک
گل‌ها: فرهاد عزیزی، مهرداد بابایی و وحید احسانی‌منش برای پارسیان و سید مصطفی فخری برای ارژن

مس با شکست سنگینی که در قرچک متحمل شد، 9 امتیازی باقی ماند و نتوانست به صدر جدول صعود کند. گیتی‌پسند که روز جمعه مقابل شهروند به تساوی 3-3 رسیده بود، با 10 امتیاز (با احتساب 3 امتیاز بازی با هیئت فوتبال قم که کمیته انضباطی به تیم اصفهانی داد) در صدر جدول ماندنی شد. تأسیسات دریایی هم با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مس، به رده دوم جدول صعود کرد.

تیم‌های شهرداری ساوه و حفاری اهواز هم از ساعت 16:30 به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با تساوی 3 - 3 به اتمام رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار