نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه واگذاری ماشین‌سازی بدون اطلاع نمایندگان تبریز غیرقابل قبول است، گفت: واگذاری کارخانه ماشین‌سازی تبریز به شرکت فعال اقتصادی در مشهد کذب محض و غیرممکن است.
کد خبر: ۴۶۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 19 July 2017
به دنبال انتشار اخبار مبنی بر فروش کارخانه ماشین‌سازی تبریز به افراد خصوصی و یک سرمایه‌گذار و شرکت از خراسان رضوی، زهرا ساعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: چنین موضوعاتی کذب محض و غیرممکن است.

وی با بیان اینکه واگذاری ماشین‌سازی بدون اطلاع نمایندگان تبریز غیرقابل قبول است، گفت: شاید به صورت خصوصی برخی وعده و وعیدها الکی بی‌پایه وجود داشته باشد که آن هم بدون اطلاع نمایندگان بی‌اساس است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه دیروز با نمایندگان درباره  ماشین سازی تبریز در خصوص تسریع در رسیدگی به وضعیت ماشین‌سازی، گفت: در آن جلسه نیز هیچ صحبتی از سرمایه‌گذار مشهدی یا هر فرد دیگری نبود.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با واگذاری ماشین‌سازی به شستا شخصاً با وزیر کار و رفاه دیدار کرده و درخواست رسیدگی به موقع به وضعیت ماشین‌سازی را داشته تا اقدامات لازم برای واگذاری به آن مجموعه صورت گیرد.

ساعی تاکید کرد: ما نمایندگان مردم خطه آذربایجان هستیم و به عنوان وکیل آنها اجازه پایمالی هیچ حقی را نخواهیم داد و منفعت استان در اولویت‌مان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :