تسنیم:قرارداد ۱۳ نفر از بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد با حضور در هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی ثبت شد.
کد خبر: ۴۶۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 19 July 2017
بازیکنان تیم گسترش فولاد امروز با حضور در هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی، قراردادهای خود را برای حضور در لیگ هفدهم ثبت کردند.

بر این‌اساس، فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، دراگان ژارکوویچ، محمدامین حاج محمدی، احمدرضا زنده روح، کاخبرکاکاشویلی، رضا خالقی فر، کوروش ملکی، علیرضا نقی زاده، مهرداد قنبری، مسیح زاهدی، میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم‌زاده، 13 بازیکنی هستند که امروز قرارداد رسمی خود را ثبت کردند.

در جمع بازیکنان فوق، تنها قرارداد میلاد فخرالدینی با گسترش فولاد یک‌ساله است. قرارداد دخسوس، زنده روح، ملکی، نقی‌زاده و زاهدی نیز 3 ساله است. قرارداد سایر بازیکنان به مدت 2 فصل ثبت‌شده است.

نکته قابل‌توجه در این میان، قرارداد 3 ساله فرناندو دخسوس است که در هفته‌های گذشته، اخباری مبنی بر احتمال جدایی او از گسترش فولاد منتشر شده بود.

تعدادی از بازیکنان جدید گسترش فولاد در انتظار رفع نواقص پرونده خود هستند تا قرارداد آن‌ها نیز به‌صورت رسمی در هیئت فوتبال ثبت شود. اکثر بازیکنانی که در فصل گذشته نیز پیراهن گسترش فولاد را بر تن کرده‌اند، با این تیم قرارداد دارند.

خبر دیگر از گسترش فولاد اینکه، شاگردان بوناچیچ روز جمعه در دیداری تدارکاتی، به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی خواهند رفت. این دیدار از ساعت 18:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :