نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه وظایف سنگینی در ارتباط با شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی داریم، گفت: ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم و به هیچ وجه این فرهنگ قابل تسخیر نیست.
کد خبر: ۴۶۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 20 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در نخستین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی ضمن ستودن این اقدام منحصر به فرد حوزه هنری استان در خصوص برگزاری شب خاطره دفاع مقدس، اظهار داشت: تمام مسوولان استانی باید فرهنگ ایثار و شجاعت رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

وی ادامه داد: البته جمیع رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها باید در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۴۰ روزی که به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و تبریز حضور دارم جلسه‌ای به خوبی و پرمحتوایی این جلسه ندیده‌ام، از حوزه هنری خواست حتما باید این جلسات پرمحتوا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان ادامه داشته باشد و بنده نیز در صورت اقتضای وقت در جلسات شب خاطره حضور خواهم یافت.

آل‌هاشم همچنین پیشنهاد داد که حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی در کنار شب‌های خاطره دفاع مقدس باید برنامه‌ای هم برای شب شعر دفاع مقدس تدارک ببیند و بیت امام جمعه نیز برای تقویت چنین برنامه‌هایی آمادگی‌های لازم را دارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه وظایف سنگینی در ارتباط با شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی داریم، گفت: ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم و به هیچ وجه این فرهنگ قابل تسخیر نیست.

وی همچنین از حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواستار انتشار وصیت‌نامه‌های شهدا در قالب کتاب شد و افزود: خاطرات رزمندگان به ویژه خاطرات نیروهای جهاد و سنگرسازان بی‌سنگر باید ثبت و ضبط شود.

لازم به ذکر است نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنرانی خود به بیان خاطراتی از هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار