هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور به صورت الکترونیکی در سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۴۶۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 21 July 2017
 هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور از 8 صبح امروز جمعه 30 تیر آغاز و تا ساعت 20 در 200 حوزه انتخابیه ادامه خواهد داشت.

در این انتخابات بیش از 5 هزار پزشک، دندانپزشک، داروساز، گروه آزمایشگاهی، ماما و گروه لیسانسیه دارای پروانه نامزد شدند، همچنین هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

همچنین سیدمحمود تارا ــ رئیس دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات نیز عنوان کرده است که همچنین رأی‌گیری این انتخابات، روی اینترانت ملی انجام می‌شود و به‌روی اینترنت جهانی نیست، بنابراین مشکلات سایبری نیز بسیار کاهش خواهد یافت.

در این زمینه محمد حاجی آقاجانی - معاون وزیر بهداشت نیز بیان داشت: برای نخستین بار این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، البته به صورت حضوری نیز رای گیری صورت می‌پذیرد و در 200 حوزه انتخابیه صندوقهای رای در 6 رنگ براساس گروه های پزشک، دندانپزشک، داروساز، گروه آزمایشگاهی، ماماها و گروه لیسانسیه دارای پروانه استقرار می‌یابند تا هر گروه پزشکی به همکاران خود رای دهند.

حاجی آقاجانی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این انتخابات باید کد ملی خود را به 2000190 پیامک بزنند تا تاییدات لازم صورت پذیرد، همچنین افراد برای ارائه رأی حضوری حتما باید کارت نظام پزشکی همراه داشته باشند و در نهایت نامزدها و شرکت کنندگان می‌توانند مسائل و سئوالات خود را با شماره 81454700 با ستاد اجرایی در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار