تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز که در قالب دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفته بودند به‌تساوی یک-یک رضایت دادند.
کد خبر: ۴۶۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 21 July 2017
 تیم فوتبال گسترش فولاد از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تراکتورسازی تبریز بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک-یک شاگردان گل‌محمدی و بوناچیچ به پایان رسید.

تراکتورسازی این دیدار را با ترکیب فرزین گروسیان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، علی طاهران، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی آغاز کرد.

گسترش فولاد نیز با ترکیب کوروش ملکی، مسعود ابراهیم‌زاده، امین حاج محمدی، دراگان ژارکوویچ، سید احمد موسوی، احمدرضا زنده روح، میثم جودکی، علیرضا ارجمندیان، علیرضا نقی زاده، میلاد فخرالدینی و رضا خالقی فر وارد زمین شد.

نیمه نخست این دیدار که با توجه به گرمای هوای تبریز در دقیقه 30  به مدت 3 دقیقه متوقف‌شده بود با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، حملات تراکتورسازی بیشتر شد و مهدی شریفی توانست پاس محمد نوری را به گل اول دیدار تبدیل کند. پس از گل شریفی، تراکتورسازی و گسترش فولاد موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما مهاجمان دو تیم از موقعیت‌های ایجادشده استفاده نکردند تا این دیدار با برتری یک-صفر تراکتورسازی ادامه پیدا کند.

رضا خالقی فر در ادامه بازی توانست گل خورده گسترش فولاد را از روی یک ضربه ایستگاهی پاسخ دهد تا این دیدار با تساوی یک-یک به پایان برسد.

از نکات قابل‌توجه این دیدار، اخراج میلاد فخرالدینی، مدافع-هافبک گسترش فولاد در دقیقه 90 بازی بود. سرمربیان 2 تیم که در نیمه نخست از بازیکنان اصلی خود در ترکیب تیمشان استفاده کرده بودند، در نیمه دوم از بازیکنان جوان و ذخیره استفاده کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :