مسئولان باشگاه گسترش فولاد از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده‌اند تا زمان برگزاری دیدارهای این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر تغییر کند.
کد خبر: ۴۶۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 22 July 2017
 تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که در 5 هفته ابتدایی لیگ هفدهم در 3 دیدار باید از حریفان خود میزبانی کند به دلیل شرایط ورزشگاه اختصاصی خود امکان میزبانی در زمان اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ را ندارد.

گسترش فولاد تبریز در هفته اول از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 21، روز جمعه، 6 مردادماه میزبان تیم پارس جنوبی جم خواهند بود. شاگردان بوناچیچ در هفته سوم نیز باید از ساعت 19:45 روز پنجشنبه، 19 مردادماه میزبان سپیدرود رشت باشند. با توجه به مشکل نور ورزشگاه بنیان دیزل، این 2 دیدار نمی‌تواند در زمان اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ، در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار شود.

مسئولان تیم فوتبال گسترش فولاد برای رفع مشکل پیش‌آمده، از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده‌اند تا با توجه به شرایط جوی تبریز و دمای هوای این شهر نسبت به دیگر شهرها، ساعت بازی‌های این تیم را تغییر کرده و یک ساعت زودتر آغاز شود تا دیدارهای شاگردان بوناچیچ بدون مشکل در ورزشگاه خانگی گسترش فولاد برگزار شود.

درصورتی‌که مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با تغییر زمان دیدارهای خانگی گسترش فولاد در هفته‌های ابتدایی موافقت نکنند، احتمال برگزاری دیدارهای این تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز وجود دارد.

به گزارش تسنیم، گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم لیگ هفدهم نیز میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود که به دلیل حضور شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، زمان برگزاری این دیدار متعاقباً اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :