با دستور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
رئیس کمیته انضباطی از محرومیت سه بازیکن باشگاه استقلال تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 23 July 2017
اسماعيل حسن زاده در خصوص بازيكنان استقلال كه به تيم ملي اميد دعوت شده و از حضور در اردوي تيم ملي اميد استنكاف كرده بودند، گفت: با توجه به شكايتي كه سرپرست تيم ملي اميد،دپارتمان جوانان،كميته جوانان و سازمان تيم هاي ملي به عمل آورده اند و سرپرست دبيركلي فدراسيون نيز جهت رسيدگي به كميته انضباطي اين شكايت را امروز ٣١تير ماه در اختيارمان قرار داد و با توجه به مفاد شكايت و مطالبي كه وجود داشت،اولا رسيدگي به اين شكايت با دعوت از مقامات باشگاه استقلال و بازيكنان خاطي كه تيم ملي اميد را تحريم كرده اند،در اينده به عمل مي آيد. يعني وقت رسيدگي تعيين مي شود و باشگاه به همراه بازيكنان مي توانند در خصوص شكايت مقامات فدراسيون دلايل تحريم تيم ملي اميد را مطرح و از خود دفاع كنند.

وي ادامه داد: اما با توجه به جايگاه تيم ملي و تخلف بازيكنان و باشگاه و همچنين با توجه اينكه طبق ماده ٨٣ايين نامه انضباطي،باشگاه نيز نميتواند از چنيني بازيكناني(كه تيم ملي را تحريم كرده اند)در مسابقات خود استفاده كند،كميته انضباطي با استفاده از اختيارات قانوني و استناد به ماده ٣٢ايين نامه انضباطي، دستور موقت محروميت مهدي قائدي ،اميد نور افكن و سيد مجيد حسيني از مسابقات رسمي باشگاه استقلال را اعلام ميكند.

حكم نهايي پس از رسيدگي و شنيدن دفاعيات باشگاه و بازيكنان صادر خواهد شد. حسن زاده در پايان گفت؛هفته اينده نهم مرداد ماه مدير عامل يا نماينده تام الاختيار باشگاه استقلال به همراه سه بازيكن فوق با دعوت كميته انضباطي بايد حضور داشته باشند و توضيحات خود را ارائه كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار