ضرورت دارد که افزودن موضوع کره شمالی به این بسته تحریمی، کنگره را از اعمال آنی قانون تحریم ها ضد روسیه باز ندارد و پیش از تعطیلات ماه اوت، قانون برای امضا روی میز رئیس جمهور قرار گرفته باشد.
کد خبر: ۴۶۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 23 July 2017
به گزارش تابناک : رئیس اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای مدعی شد با توجه به رفتار توهین آمیز و غیر قابل پذیرش روسیه در دخالت در انتخابات آمریکا و در اروپا، بایستی هر چه زودتر تحریم های قانونی و تندی ضد این کشور اعمال کنیم.
 
 نانسی پلوسی با اشاره به تصویب قانون تحریم های روسیه در مجلس سنا با اکثریت قاطع آراء، 98 رای موافق و 2 رای مخالف، گفت: تغییراتی که نمایندگان جمهوریخواه اصرار دارند در این قانون اعمال شود مرا نگران می کند. این تغییرات به سران حزب جمهوریخواه اجازه می دهد تصمیم بگیرند هر گونه اقدامی ضد روسیه از مجلس نمایندگان سرچشمه بگیرد تا بدین ترتیب دولت ترامپ نتواند تحریم های ضد روسی را کاهش بدهد.
 
در بیانیۀ نانسی پلوسی آمده است: علاوه بر این، در حالی که ما از اعمال تحریم های شدیدتر ضد کره شمالی که پیشتر در مجلس نمایندگان به تصویب رسیده پشتیبانی می کنیم، نگرانی من از آنجاست که افزودن این تحریم ها به قانون کنونی بجای تصویب قانونی مجزا، تصویب آن را را در مجلس سنا به علت تاخیرهای آیین نامه ای به تاخیر بیندازد. ضرورت دارد که افزودن موضوع کره شمالی به این بسته تحریمی، کنگره را از اعمال آنی قانون تحریم ها ضد روسیه باز ندارد و پیش از تعطیلات ماه اوت، قانون برای امضا روی میز رئیس جمهور قرار گرفته باشد.





منبع : العالم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار