رئیس موسسه رازی تاکید کرد:
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر اینکه محصولات و فرآورده های این موسسه هیچ کمبودی نسبت به تولیدات مشابه خارجی ندارند، گفت: باید بر روی ضابطه مند کردن مصرف واکسن در کشور و رویکرد استفاده از تولیدات داخلی فارغ از تعصبات، توجه و تاکید شود.
کد خبر: ۴۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 23 July 2017

به گزارش تابناک البرز، مسعود هاشم زاده با اشاره به نشست مشترک با کلینیسین های استان آذربایجان شرقی(تبریز) که در موسسه رازی شعبه مرند برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست، ارتباط با افرادی است که به صورت مستقیم با فرآورده های موسسه رازی ارتباط دارند.

وی با اشاره به اینکه نقد و بررسی و پیشنهادات بخش مهمی از این نشست را به خود اختصاص داد، افزود: متاسفانه به دلیل عدم فرهنگسازی و یا ضعف ارتباطات با کلینیسین ها، گاهی احساس می شود فرآورده های وارداتی نسبت به تولیدات داخلی مزیت هایی داشته باشند که در اکثر مواقع این موضوع حقیقت ندارد.

رئیس موسسه رازی خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات و پرسش و پاسخ هایی که در آن مطرح می شود و همچنین ارائه نتایج آزمایشاتی که بر روی فرآورده های موسسه رازی انجام شده و مقایسه با مشابه خارجی آن ها به صورت علمی، کمک می کند تا بسیاری از این اشتباهات فکری رفع شود.

وی ادامه داد: بر این باوریم که کشور برای کنترل بیماری ها باید از ورود واکسن ها جلوگیری کرده و هرکشوری باید با فرآورده های بومی و تولید شده داخلی بیماری ها را کنترل کند.

هاشم زاده با تاکید بر اینکه محصولات و فرآورده های موسسه رازی هیچ کمبودی نسبت به تولیدات مشابه خارجی ندارند، گفت: باید بر روی ضابطه مند کردن مصرف واکسن در کشور و رویکرد استفاده از تولیدات داخلی فارغ از تعصبات، توجه و تاکید شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار