مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: سرمربی سابق تراکتورسازی باید مبلغ خروجی از استان آذربایجان‌شرقی را پرداخت کند تا بتواند با تیم جدید خود قرارداد ببندد.
کد خبر: ۴۶۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 23 July 2017
رضا تقیون ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طبق بخشنامه‌ای که به تمام استان‌ها ارسال شده و هیأت‌های فوتبال ملزم به رعایت آن هستند، تمام بازیکنان و مربیانی که در استانی شاغل هستند در صورت انتقال به استان دیگر، باید مبلغ خروجی را به هیأت فوتبال استان مبدأ پرداخت کنند که این مبلغ خروجی نسبت به رده مسابقات متغیر است.

وی گفت: تمام استان مکلف به رعایت این بخشنامه بوده و بازیکنان و مربیانی که استان آذربایجان‌شرقی را به مقصد استان دیگر ترک کردند، این مبلغ را پرداخت نموده‌اند.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی در مورد مشکل پیش آمده برای آقای قلعه‌نویی گفت: ایشان عنوان کرده‌اند که مطالباتی از تیم تراکتورسازی دارند، اما هیأت فوتبال نمی‌تواند صرف داشتن مطالبات خروجی وی را صادر کند و آقای قلعه‌نویی باید مبلغ 10 میلیون تومان بابت خروجی خود به هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی پرداخت کرده تا بتوانند با تیم جدید خود قرارداد منعقد کنند.

امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل عدم پرداخت خروجی خود قادر به عقد قرارداد با تیم ذوب‌آهن نشده است و باید مبلغ 10 میلیون تومان به حساب هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی واریز کند تا خروجی‌اش صادر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :