رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مردم منطقه اورامانات اهل سازش و دارای روحیه گذشت هستند و باید از این بستر و فضا نهایت استفاده راببریم.
کد خبر: ۴۶۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری روانسر،با حضور جمعی مسئولین استانی و محلی نشست نشست تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب روانسر برگزار شد .

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این نشست گفت: با همدلی و هماهنگی میان نهادهای استان خوشبختانه استان کرمانشاه یکی از استان های امن کشور است.

محمدرضا عدالتخواه افزود: صمیمت ، برادری ، همدلی و هماهنگی بسیار خوبی میان دستگاههای اجرایی استان و به ویژه اعضای شورای تامین شهرستان ها و استان حاکم است که این مهم موجب شده استان کرمانشاه استان امنی باشد

وی با بیان اینکه سلامت دستگاه قضایی برای ما بسیار با ارزش است تصریح کرد: فداکاری ،     کار آیی ، مجاهدت ، تعامل و همکاری ویژگی هایی است که در دستگاه قضایی وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: وحدت و مودت بر مجموعه دستگاه های اداری استان حاکم است و این وحدت نشات گرفته از اسلام ، نظام مقدس جمهوری اسلامی  و رهبری است که باید قدر آن را بدانیم.

عدالتخواه اضافه کرد: باید با یک مدیریت مناسب تلاش کرد که مردم اختلافات و موضوعات جزئی را به دستگاه قضایی وارد نکنند و در همان مراجع انتظامی حل و فصل شود تا  برای این اختلافات پرونده قضایی تشکیل نشود.

وی تاکید کرد: خاواده ها ، مسئولین و دستگاه قضایی باید تلاش کنند تا پرونده ها قضایی نشوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: اگر در پرونده های قضایی 100 درصد عدالت و قانون هم اجرا شود ، منتزع کننده ریشه خصومت نخواهد شد مگر اینکه طرفین مصالحه کنند.

وی بیان کرد: دادگستری باید به مردم فرصت دهد تا پرونده ها از طریق مصالحه و سازش و از طریق مراجع انتظامی و یا شوراهای حل اختلاف حل و فصل شود.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: هر چه جایگاه قوه قضائیه را ارتقا دهیم امنیت پایدار حاصل خواهد شد و خوشبختانه در نظام اسلامی جایگاه قوه قضائیه رفیع و ارزشمند است.

حسین ویسمرادی افزود: جایگاه قوه قضائیه مقدس است و همه باید به آن احترام گذاشته و توجه خاصی به این قوه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مجموعه دستگاه قضایی روانسر با سلامت نفس در اجرای عدالت بسیار خوب درخشیده اند و با همکاری و همراهی که با اعضای شورای تامین داشته اند از بسیاری از مشکلات سربلندانه عبور کرده ایم.

فرماندار روانسر اظهار داشت:  مردم این شهرستان مردمی متدین هستند و روانسر به عنوان شهرستان ویژه ای که مهد نام آوران و عالمان بزرگ است جرم خیز نیست اما بدلیل قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی، برخی جرایم به روانسر منتهی می شود. 

در پایان این نشست از خدمات حمیدرضا کریمی دادستان سابق روانسر قدردانی و فرهاد علیخانی به عنوان جانشین  وی معرفی شد

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار