بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی امروز راهی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی خواهند شد تا قرارداد خود را بر اساس سیستم جدید ثبت کنند.
کد خبر: ۴۶۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 23 July 2017
بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی برای ثبت نهایی قراردادهای خود با این تیم، ظهر امروز (یکشنبه) راهی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی خواهند شد.

بر اساس اعلام مسئولان هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، تمام بازیکنان تراکتورسازی که قصد همکاری با این تیم را دارند، در هیئت فوتبال حاضر خواهند شد تا قراردادشان را نهایی کنند. بدین ترتیب بازیکنانی که پیش‌ازاین برای ثبت قرارداد با تراکتورسازی در هیئت فوتبال حضور پیداکرده بودند نیز امروز به هیئت فوتبال خواهند رفت.

کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تائید این خبر اظهار کرد: پیش‌ازاین 7 بازیکن قرارداد خود را در هیئت فوتبال ثبت کرده بودند اما امروز تمام بازیکنان باید در هیئت فوتبال حضور پیدا کنند تا قرارداد آن‌ها بر اساس سیستم جدید ثبت شود.

به گزارش تسنیم، سینا عشوری، محمد ایران پوریان، محمد نوری، محمدرضا مهدی‌زاده، هادی محمدی، مهدی شریفی و فرزین گروسیان بازیکنانی بودند که پیش‌ازاین با حضور در هیئت فوتبال برای ثبت قرارداد خود اقدام کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :