مدیرعامل منطقه آزاد ارس:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: منطقه آزاد ارس به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران برای تقویت بخش صنعت خود مجدانه در پی تقویت دانشگاه و مراکز علمی با صنعت منطقه است.
کد خبر: ۴۶۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 23 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، محسن خادم عرب باغی در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن ایرانی تحقیق در عملیات، با بیان اینکه امروزه بخش صنعت وابستگی گسترده و شدیدی به مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی دارد اظهار کرد: منطقه آزاد ارس به دنبال جدی‌تر کردن این ارتباط است و باید این ارتباط دوجانبه در کشور بازتعریف شود.

وی با اشاره به رقابت شدید شرکت‌های صنعتی در به دست گیری بازارهای داخلی و بین المللی، گفت: موفقیت در این عرصه با نوآوری و بروز رسانی تولیدات از مسیر ارتباط با دانشگاه و مراکز علمی امکان‌پذیر می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه ابراز داشت: منطقه آزاد ارس به عنوان صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران برای تقویت بخش صنعت خود مجدانه در پی تقویت دانشگاه و مراکز علمی با صنعت منطقه است.

در این دیدار، ایرج مهدوی عضو هیئت انجمن ایرانی تحقیق درعملیات، ضمن تشکر از میزبانی منطقه آزاد ارس از هیئت مدیره انجمن گفت: در بازدیدی که قبل از جلسه از سایت‌های صنعتی منطقه آزاد ارس داشتیم، قابلیت‌های ارس در حوزه صنعت بسیار توسعه یافته نشان می‌داد و بدون شک آینده درخشانی در انتظار منطقه آزاد ارس است.

هادی ناصری، دیگر عضو هیئت مدیره و مشاور استاندار مازندران نیز با تشکر و قدردانی ویژه از میزبانی منطقه آزاد ارس این منطقه را به معنای واقعی، صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران دانست و گفت: به نظر می‌رسد که مدیریت تخصصی و توأم با تجربه بالا، منطقه آزاد را در جایگاه بالاتری نسبت به سایر مناطق آزاد ایران قرار داده است.

خوش فطرت، عضو هیئت مدیره این انجمن از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تشکر از قبول میزبانی منطقه آزاد ارس، خواستار حضور ارس به عنوان عضو حقوقی همراه با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در انجمن تحقیق درعملیات شده و عنوان کرد: در صورت حضور منطقه آزاد ارس و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در انجمن، ما قادر خواهیم بود برنامه‌های موفقی در راستای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه در استان اجرا کنیم.

به گزارش تسنیم، در پایان این دیدار، یوسف داداش زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس به عنوان نماینده سازمان برای ادامه رایزنی‌های دوجانبه و تعریف برنامه‌های مشترک انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :