وحید جلیلی در یک سخنرانی با عنوان آسیب شناسی جریان اصولگرایی، برای نشان دادن انحراف در جریان اصولگرایی مفاهیم جدیدی را مطرح می کند از جمله «خواص منحرف ، اصولگرایی قلابی!حزب الله واقعی و حزب الله دروغین، اصولگرایی سکولار !جریانات هلو – لولو، دوپینگی های قدیم ؛ مافنگی های جدید !
کد خبر: ۴۶۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 24 July 2017
وحید جلیلی در یک  سخنرانی با عنوان آسیب شناسی جریان اصولگرایی، برای نشان دادن انحراف در جریان اصولگرایی مفاهیم جدیدی را مطرح می کند از جمله «خواص منحرف ،  اصولگرایی قلابی!حزب الله واقعی و حزب الله دروغین، اصولگرایی سکولار !جریانات هلو –  لولو، دوپینگی های قدیم  ؛  مافنگی های جدید !

بخش های مهم این سخنرانی را که ایران منتشر کرده تقدیم میکنیم:
 مهم این است که قبیله ای که اسمش را اصولگرا گذاشته ایم  حاکم باشد؛ حالا با مبانی دینی شد، شد، نشد از چین ، کمونیستی‌اش را وارد می‌کنیم،
 
در همین انتخابات اخیر شاهد بودیم تشکیلاتی (منظورش جمنا است) مرکب از مخلص‌ها و قالتاق‌ها! و معلوم است با صحنه گردانی کدامشان! وحدت مکتبی را نابود و ائتلاف چرتکه‌ای را جایگزینش کنند.

عده ای اشعری مسلکی را مد کردند. در شهرهای مختلف در انتخابات مجلس یا …  به جای آنکه ببینند چه کسانی شایستگی حقیقی دارند و برای آنها تبلیغ کنند قاعده را بر عکس کردند ؛  گفتند ما به جای آدم شایسته دنبال آدم هماهنگ (همان حرف گوش کن و اهل لابی ) هستیم.

تکنیسینهای انتخاباتی که  توسط بعضی از نهادها، تریبون در اختیارشان قرار می‌گیرد، این‌ها بشوند ایدئولوگ‌های انقلاب اسلامی

باید آماده بشویم ،  امروز روز ویرایشِ تفکر انقلابی است. روز ویروس‌ زدایی از تفکر انقلاب اسلامی است.

دوپینگ‌ها، بنیه‌ی فکری و اجتماعی و فرهنگی ما را به شدت ضعیف کرده. یک ورزشکار دوپینگ می‌کند، می‌رود قهرمان  مقابل را می‌زند. همان آدم چند سال بعد، یک آدم مفنگی‌ای می‌شود که از یک پشه ممکن است بخورد و زمین‌گیر شود. امروز متاسفانه ما دچار این مسئله شده‌ایم و نباید از آن غافل بشویم.

هی می گوییم دولت فلان کار را می کند فلان خطا­ها در آن وجود دارد،  بله، وجود دارد. خوب آیا قوه قضائیه خیلی پاک است؟ چرا یک دهم نقدهایی که ما به قوه مجریه داریم به قوه قضائیه نداریم؟ سه دوره مجلس دست شما بود. دوازده سال کم زمانی است؟ دوازده سال !!

آیا سازمان تبلیغات اسلامی واقعا دارد درست عمل می¬ کند؟ و بسیاری از نهاد های دیگر. این ها دیگر هیچ اشکالی در کارشان نیست؟ دخالت های بی وجه و مفسدانه در انتخابات نمی کنند؟
این صدا و سیما با بیست شبکه شبانه روزی !! بیست و پنج سال است دست اصولگراهاست ! چند می گیرد  در تطبیق با آرمانهای  انقلاب؟ ده می گیرد؟ پنج می گیرد؟

ما الان آدم های نخبه در فضاهای مختلف در مختلف در فضای های تخصصی داریم بچه حزب اللهی تا آخر تابستان می توانند بسیج شوند و سطح جامعه را یک گام ارتقا بدهند.

می گویند بسیج ۴۶۰۰۰پایگاه دارد ، می گویند ۲۰۰۰۰۰حلقه صالحین دارد.ان شاالله که داریم اگر این باشد اینها خیلی کار می توانند بکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار