گزارش تابناک تبریز
متأسفانه ما واحدی داریم که مدیرعامل آن در تهران مستقر است و هر ماه یک بار به تبریز سفر می‌کند و در مدت حضور در تبریز هم به دید و بازدید مشغول است و در این شرایط، جواب کارگران آن کارخانه را هم باید استانداری بدهد.
کد خبر: ۴۶۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 30 July 2017
پرده اول : 26 تیرماه 96- استانداری
 
چگونه می شود بگوییم تامین اجتماعی و حمایت از مستمری بگیر ولی از طرفی دیگر کارخانه ای که ای کارگر دز آن سهم دارد و کارخانه تحت پوشش این سازمان هشت ماه بدون مدیرعامل بماند.
 
کارخانه ای که مدیرعامل ندارد یعنی به سمت فروپاشی می رود مگر می شود یک کارخانه هشت ماه مدیرعامل نداشته باشد، چقدر معاونت اقتصادی استان باید برای واحدهای تحت پوشش تامین اجتماعی  کمیسیون کارگری تشکیل دهند یا برای واحدی مدیری انتخاب می کنند که مدیر پروازی است، در تهران نشسته و  ماهی یکبار یا هفته ای یکبار می آید که بیشتر وقت هم به مسایل پذیرایی  و دیدار از مدیر ختم می شود.
 
این اخطار را امروز دادیم اگر در فاصله یک هفته و 10 روز مدیری انتخاب نشود با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای کارخانجات بدون مدیرعامل سرپرست انتخاب خواهد شد و خودمان اداره میکنیم و اجازه ورود به افراد که خارج از استان به عنوان مدیری پروازی و میهمان می آیند نخواهیم داد

پرده دوم: 4 مردادماه 96- استانداری

متأسفانه ما واحدی داریم که مدیرعامل آن در تهران مستقر است و هر ماه یک بار به تبریز سفر می‌کند و در مدت حضور در تبریز هم به دید و بازدید مشغول است و در این شرایط، جواب کارگران آن کارخانه را هم باید استانداری بدهد.

جبارزاده خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعیین تکلیف مدیریت داروسازی شهید قاضی، این کارخانه دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و مدیرعامل جدید این شرکت باید در سریع‌ترین زمان، طرح توسعه این واحد را تدوین کند تا ما بتوانیم بر اساس آن حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بنده به خاطر حل مشکلات این واحد و تعیین تکلیف مدیریت آن، سه بار با مدیران شستا و وزارت بهداشت دیدار کرده بودم که متأسفانه تا امروز این کار انجام نشده بود.
 
پرده سوم :
امروز 8 مردادماه است. مهلت ده روزه استاندار به سازمان تامین اجتماعی تمام شده است و چند روز هم از آن می گذرد اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و یا اینکه تا کنون رسانه ای نشده است.
موضوع این نوشته صرفا یادآوری وعده انقلابی دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :