باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی در ادامه سنت چندی ساله ی خود این بار هم در آستانه "روز خبرنگار" مراسمی را در گرامیداشت این روز تدارک دیده بود.
کد خبر: ۴۷۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 08 August 2017
در این مراسم که با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و چندین تن از مدیران رده بالای شهری در هتل پارس برگزار شد، آنچه دیده نشد، "گرامی داشتن خبرنگار" بود!
 
کل مراسم به معرفی و تبلیغ شرکت آذرتل و اهداف و برنامه های این اپراتور نوظهور گذشت تا "خبرنگار" و "قلم" بهانه ای شود برای یک میتینگ تبلیغاتی بزرگ و پر سر و صدا!
 
حتی سخنرانان اصلی مراسم نیز تنها به "تراکتورسازی" پرداختند و از این باشگاه یاد کردند و جامعه رسانه ای شهر که مراسم به نام آنان برپا شده بود، فراموش شدند.
 
گرچه برای خالی نماندن عریضه، چند نفر از پیشکسوتان به روی سن فراخوانده شدند و تجلیلی در حد یک لوح تقدیر و یک خط تلفن و پاوربانک! به عمل آمد اما حتی فرصتی چند ثانیه ای نیز به آنان داده نشد تا در روز خودشان بتوانند چند کلمه ای حرف بزنند! انگار خبرنگاران محکوم هستند که همیشه حرف های مدیران را بازگو کنند و خودشان اجازه ای برای سخن گفتن ندارند.
 
اینکه شان و منزلت خبرنگاران را با اهدای "کادو" بسنجیم، جفای بزرگی در حق این صاحبان قلم و اندیشه است و باید این فرهنگ غلط و ناصواب را از اذهان مدیران پاک کرد.
دیروز روز تلخی برای جامعه ورزشی نویسان تبریز بود. بازهم خبرنگاران نردبانی شدند برای بالا رفتن دیگران!
 
انتظار این بود که این یک روز خاص را به خود خبرنگاران اختصاص می دادند و 364 روز بقیه را مثل همیشه برای معرفی خود و مجموعه ی تحت امرشان.
دیروز روز خبرنگار را از خبرنگار گرفتند!


عادل جعفرموحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار