سرهنگ پاسدار عباسی:
فرمانده سپاه ناحیه غدیر گفت: نقد نیاز امروز جامعه ماست و بایستی در نقد موضوعات مختلف، منتقدین دارای تخصص های لازم باشند تا تاثیرگذاری لازم بوجود آید.
کد خبر: ۴۷۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 08 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، عباسی که به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: ساحت خبر، عرصه خطرناکی است و امروز هرکس بدون علم، توانایی و دانایی وارد این عرصه شده باشد به جای نقد فقط نق می زند!
 
عباسی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت دهی و روشنگری ادامه داد: شاخصه اصلی عمار، بصیرت دهی و روشنگری است و مقام عظمای ولایت نیز بر همین نکته اشاره داشتند و یکی از مصادیق بارز این فرهنگ، خبرنگاران هستند.
 
وی با اشاره به اجرای طرح کرامت 2 در استان گفت: این طرح در 70 محله در کشور (10 استان) اجرا می شود  و در استان ما نیز 10 محله تعیین شده است که سپاه ناحیه ی غدیر 5 محله (تبریز) را در دستور کار خود دارد.
 
عباسی افزود: 85 هزار نفر در محلات 42 متری، ترلان دره سی، سیلاب، امامیه و ایده لو تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.
 
 
وی شاخص های اصلی این طرح را برشمرد و گفت: استقرار یک روحانی در هر محله، ایجاد قرارگاه های فرعی جواد الائمه در محلات، ارتباط چهره به چهره با مردم، مبارزه با توزیع مواد مخدر و تامین هزینه های ارجاع معتادین داوطلب به کمپ های ترک اعتیاد، کمک به بهسازی و زیبا سازی محلات، برگزاری جشن های جنگ شادی در محلات، شناسایی استعدادهای درخشان و تقویت بنیه درسی دانش آموزان، برگزاری کلاس های مشاوره خانواده و آشنایی با مهارت های زندگی، برپایی خیمه های معرفت در پارک های محلات، توسعه فعالیت های ورزشی و فرهنگی همراه با اجرای مسابقات و اهدای جوایز نفیس، تخصیص رایگان سالن های ورزشی، استخر و امکانات ورزشی و... از سرفصل های مهم این طرح است که تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه ناحیه غدیر با اشاره به تخصیص اعتبار این طرح از سوی سپاه افزود: اعتبار مالی این طرح 5 میلیارد ریال بوده که مابقی بودجه ی آن از طریق کمک های مردمی و خیرین تامین شده و می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار