خبر ورزشی:سهمیه ی ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 است که با این شرایط قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی یعنی پرسپولیس و نفت تهران به طور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهند شد و تیم های استقلال و تراکتورسازی هم در مرحله پلی آف این بازی ها به مصاف حریفان می روند.
کد خبر: ۴۷۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 09 August 2017
 اما در صورت حذف نفت تهران به این خاطر که  برای دریافت مجوز حرفه ای اقدام نکرده تیم ذوب آهن هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست خواهد آورد. 
 
چه تیمی جانشین نفت تهران خواهد شد؟ یعنی سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست خواهد آورد؟ به این خاطر که نفت تهران قهرمان جام حذفی شده است. 
 
 
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگارمان گفت:« اگر تراکتورسازی در لیگ برتر سهمیه ی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نمی آورد طبیعتا الان و با توجه به حذف نفت تهران به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می شد.
 
اما این تیم چون در لیگ برتر سهمیه به دست آورده ذوب آهن هم به این جمع اضافه می شود. طبیعتا تیم راه یافته به فینال بازی های جام حذفی جانشین نفت تهران می شود و سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان را به دست می آورد و ذوب آهن هم در مرحله پلی آف حاضر می شود. بدین ترتیب تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی سهمیه مستقیم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان خواهند بود و تیم های استقلال و ذوب آهن  هم در مرحله ی پلی آف حاضر می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :