پیش بازی استقلال - تراکتور
تراکتور سازی تبریز در حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر به مصاف استقلال تهران می‌رود.
کد خبر: ۴۷۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 10 August 2017
در شامگاه روز جمعه در حساس ترین دیدار هفته سوم تیمهای استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
 
تراکتور سازی
 تراکتور سازی که این فصل را با مشکلات زیادی آغاز کرد، در هفته های آغازین لیگ دیدار های سختی را انجام داد، که ثمره آن دو شکست مقابل استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران بود. با اینکه شاگردان گل محمدی در این دو دیدار توانستند بازی خوب و تاکتیکی را ارئه دهند اما بسته بودن دست سرمربی برای تعویض بازیکنان؛ تراکتور را از این دو دیدار بی بهره ساخت.
 
اما تراکتور سازی در دیگر دیدار سخت ابتدای فصل خود فردا مقابل تیمی به میدان می‌رود که این دیدار یادآور شکستهای دردناک برای استقلال تهران است . جایی که حدود 5 سال است آبی پوشان پایتخت رنگ برد را مقابل تراکتور ندیده اند.
 
استقلال در لیگ دوازدهم در دور برگشت در اسفند ۹۱ در استادیوم ازادی میزبان تراکتورسازی بود و در آن دیدار توانست با تک گل جواد نکونام بازیکن تعویضی خود ، حریف تبریزی را از پیش رو برداشته و گام بلندی برای قهرمانی در آن فصل بردارداما این آخرین خاطره خوب استقلال از تقابل با تراکتورسازی در تهران است و پس از آن چیزی جز شکست نصیب استقلال نشده است.
 
تراکتورسازی پس از بازگشت به لیگ برتر نیز 8 بار میهمان استقلال تهران بوده که ماحصل این 8 دیدار، 6 برد، یک تساوی و یک شکست است.
 
 
استقلال تهران
 

استقلال تهران فصل هفدهم را با شکست مقابل صنعت نفت آبادان آغاز کرد و در عفته دوم مقابل استقلال خوزستان متوقف شد  و در پایان این هفته با یک امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. با توجه به فاصله اندک تیم‌ها، تراکتورسازی و استقلال در صورت کسب 3 امتیاز این دیدار می‌توانند به رده‌های بالاتر جدول صعود کنند.

در تیم تراکتورسازی فرزاد حاتمی تنها یک گل زده است اما استقلال تهران بدون گل زده در 2 هفته نخست لیگ هفدهم به استقبال دیدار با تراکتورسازی می‌رود. دو تیم مصدومان متعددی دارند که حضور آن‌ها در دیدار هفته سوم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تراکتور به دنبال تداوم پیروزی

استقلال پس از ۴ شکست پیاپی خانگی مقابل تراکتورسازی ، برابر این تیم صف آرایی خواهد کرد. تاکنون استقلال در تاریخ لیگ برتر مقابل هیچ تیمی این تعداد باخت متوالی در خانه نداشته است و علیرضا منصوریان که فصل پیش توانسته بود طلسم ۵ سال نبردن دربی را بشکند این بار باید طلسم ۵ سال نبردن تراکتورسازی در خانه را بشکند.

منصوریان و گل محمدی در شرایطی به مصاف هم می روند که برد برای هر دو تیم از نان شب هم واجبتر است. اگر استقلال نتواند از این بازی امتیاز کسب کند باز منصوریان سایه سنگین سکو ها را حس خواهد کرد.حال باید تا جمعه شب صبر کرد و دید که چه سرنوشتی در انتظار این دیدار حساس است.

 
قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری – حسن ظهیری – سعید قاسمی – محمدحسین ترابیان – ناظر: مسعود مرادی  است.
این دیدار روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران و از ساعت  ۲۰:۴۵ شروع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار