کد خبر: ۴۷۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 10 August 2017
 سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که تیمش مستحق پیروزی مقابل سپیدرود رشت بوده است.
 لوکا بوناچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: ما در این بازی استرس داشتیم. بازی را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد، نیمه اول که می‌شود گفت تیم سپیدرود برتر بود و بازی را کنترل می‌کرد و نیمه دوم که ما در اختیار گرفتیم. ما در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. خوش شانس بودیم و مستحق این برد. بچه‌ها خیلی تلاش کردند. از همین‌جا به بازیکنانم تبریک می‌گویم که اولین پیروزی در کسب کردند.

بوناچیچ در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید گسترش فولاد با این پیروزی از فشار خارج می‌شود و برای آینده چه باید کند، گفت: فکر می‌کنم اول باید روی مالکیت توپ کار کنیم و این بخش را بهبود ببخشیم. در نیمه اول بازی را از دست دادیم چون نمی‌توانستیم توپ را به خوبی کنترل کنیم لذا سیستم را تغییر دادیم و از دو مهاجم استفاده کردیم. این کار یک ریسک بود اما باعث شد در انتها به نتیجه برسیم. در ادامه، بازی‌های خیلی بهتر از این را ارائه می‌کنیم. اگر بازی‌های پیش رو را مانند نیمه اول دیدار مقابل سپیدرود بازی کنیم نمی‌توانیم نتایج مورد نظر خود را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با کاخا که بازیکن خشنی است کار کرده‌اید که در این دیدار با احتیاط بازی کرد، تصریح کرد: درست است با او کار کرده‌ایم و در بین حرف‌های خود تلاش کردم که کاری کنم او به آرامش برسد اما از طرف دیگر کیفیت او را از دست دادیم چون اشتباهاتی در این دیدار مرتکب شد. باید اجازه دهیم او به سبک خودش بازی کند و نباید به او فشاری بیاوریم.

سرمربی گسترس فولاد در این باره که فکر نمی‌کند تیمش کمبود بازیساز دارد، اظهار داشت: با شما موافقم. قبل از این گفته بودم به همین دلیل سپیدرود بر ما برتری داشت. تلاش کردم بین دو نیمه شرایط را تغییر دهم و در نیمه دوم با دو مهاجم به زمین رفتیم. فکر می‌کنم با تلاش و صرف فعل خواستن می‌توانیم بازهم به پیروزی برسیم. باید تمام تلاش خود را کنیم و اجازه ندهیم نیمه نخست این دیدار تکرار شود. چون تیم‌های قوی‌تر می‌توانند استفاده کنند و مقابل ما به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

بوناچیچ در خصوص سوال خبرنگاری که گفت آندو تیموریان در این دیدار خلأ خط هافبک تیم را پر کرد آیا فکر نمی‌کنید در خط دفاع نیز نیاز به چنین بازیکنی داریم، خاطرنشان کرد: با شما موافقم. با اضافه کردن آندو توانستیم عملکرد تیم خود را بهبود ببخشیم البته او باید شرایط خود را بهبود ببخشد چون مدتی است بازی نکرده است. خوشحال می‌شویم بازیکنان خوبی در خط دفاع به تیم خود اضافه کنیم. اما باید به لیست خود نیز نگاهی بیندازیم. سخت است که اکنون مدافع خوبی در بازار نقل و انتقالات پیدا کنیم که از بازیکنان فعلی بهتر باشند.

وی در خصوص عملکرد علیرضا نقی‌زاده و اینکه کادر فنی چطور توانست ضعف‌های او را برطرف کند، گفت: همه بازیکنان نقاط ضعف و قوتی دارند اما باید بگویم کار کردن با نقی‌زاده لذت‌بخش است. او واقعا می‌خواهد و اراده قوی دارد. شاید او دوندگی خوبی داشته باشد اما به علت نداشتن تمرکز ممکن است دچار اشتباه شود. در این صورت چه کاری باید انجام دهیم که اشتباهش رفع شود؟ جواب این سوال تمرین است و تمرین و تمرین.

سرمربی گسترس فولاد در پاسخ به این پرسش که اگر خبرنگار بودید از سرمربی گسترش فولاد چه سوالی می‌کردید، عنوان کرد:‌ می‌گفتم برو خونه و خسته نباشی!

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار