استقلالی ها در سومین دیدار فصل شرایط خاصی دارند و باید با پیروزی حریف خود را شکست دهند.
کد خبر: ۴۷۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 11 August 2017
 استقلال تهران در دیدار حساس و سرنوشت ساز هفته سوم خود برابر تراکتورسازی قرار می گیرد. مهدی رحمتی در این دیدار مانند دیدارهای قبلی دروازه بان و کاپیتان استقلال خواهد بود. رحمتی در دو دیدار ابتدایی تنها یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده و شرایط خوبی درون دروازه آبی ها دارد.


پژمان منتظری و مجید حسینی دو مدافع مرکزی استقلال هستند و با توجه به مصدومیت خسرو حیدری و میلاد زکی پور در این دیدار وریا غفوری در سمت راست و یعقوب کریمی در سمت چپ خط دفاعی حضور خواهند داشت. امید نورافکن و روزبه چشمی دو هافبک دفاعی استقلال در این دیدار خواهند بود.


سرور چپاروف از نظر بدنی پیشرفت کرده و احتمالا در این دیدار حضور پر رنگ تری در زمین خواهد داشت. داریوش شجاعیان مانند دیدار قبلی در سمت چپ خط حمله به میدان می رود. سجاد شهباززاده در این دیدار شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد. بازیکن شماره 10 استقلال پیش از این 3 مرتبه با پیراهن آبی ها برابر تراکتورسازی گلزنی کرده و عملکرد موفقی برابر این تیم داشته است.


بال راست استقلالی ها در این دیدار یکی از دو گزینه جابر انصاری و حسن بیت سعید خواهد بود. انصاری در هفته گذشته عملکرد خوبی نداشت اما احتمالا باز هم منصوریان به او اعتماد خواهد کرد.


استقلال از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار