مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دو بازیکن تراکتورسازی و پیکان امروز می‌توانند برای تیم‌شان بازی کنند.
کد خبر: ۴۷۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 11 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی ظهر دیروز (پنجشنبه) در هتل المپیک با یکدیگر درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرده بودند که پس از این اتفاق، کمیته اخلاق بررسی‌های لازم را در این مورد انجام داد.

سعید فتاحی درباره رای کمیته اخلاق برای دو بازیکن تراکتورسازی و پیکان به تسنیم گفت: امروز روز تعطیل بوده و به همین خاطر چیزی به ما ابلاغ نشده است، البته کمیته اخلاق رای خود را در این باره صادر کرده، اما چون مراحل اداری کمی زمان‌بر است و این اتفاق هم در روز تعطیل رخ داده، حکمی به دست ما نرسیده است. باید ابتدا حکم به دست ما برسد و ما بعداً آن را به دو باشگاه تراکتورسازی و پیکان ابلاغ کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی امروز می‌توانند در دیدارهای در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر شرکت کنند یا خیر، تصریح کرد: بله، حاتمی و صادقی مشکلی برای همراهی تیم‌شان در دیدارهای امروز ندارند. آنها می‌توانند امروز بازی کنند تا شنبه حکم کمیته اخلاق به‌دست ما برسد و بعداً ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

  تیم تراکتورسازی از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود و پیکان نیز از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار