نتایج هفته هفتم لیگ برتر
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های مس سونگون، تاسیسات دریایی و گیتی پسند اصفهان پیگیری شد.
کد خبر: ۴۷۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 11 August 2017
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با برگزاری پنج بازی از ساعت ۱۸ امروز(جمعه) پیگیری شد که در یکی از مهم ترین آن ها، تاسیسات دریایی تهران با نتیجه دو بر صفر از سد میزبان خود، ارژن شیراز گذشت. برای تاسیسات دریایی در این بازی مهدی جاوید یک گل در هر نیمه به ثمر رساند. شاگردان شمسایی با این برد، ۱۵ امتیازی شده و به رده سوم جدول رسیدند.
شمسایی با این برد خاطره تلخ مصاف با ارژن را به فراموشی سپرد چرا که بعد از شکست مقابل این تیم در شیراز به دلیل حمله قلبی راهی بیمارستان شده بود.

امروز داربی قم را هم آتلیه طهران به سود خود به اتمام رساند و به نتیجه پنج بر سه از سد هیات فوتبال قم گذشت. علی کفاشیان برای تماشای این بازی به قم رفته بود و  ظرفیت ورزشگاه شهید حیدریان هم بعد از مدت ها در لیگ برتر تکمیل شد.

تیم مس سونگون یکی دیگر از مدعیان قهرمانی لیگ برتر، با سه گل مقابل فرش آرای مشهد به پیروزی خانگی دست یافت. مسی ها با این برد هجده امتیازی شده و به صدرنشینی خود تداوم بخشیدند.

همچنین حفاری اهواز در حالی که مقابل تیم تازه لیگ برتری شده پارسیان شهرقدس با یک گل عقب افتاده بود، در دقایق پایانی کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

مصاف مقاومت های لیگ را هم قرچکی ها بردند. تیم مقاومت قرچک در بازی خارج از خانه با نتیجه دو بر یک مقابل مقاومت البرز به پیروزی رسیدند تا با کسب سومین برد خود در لیگ به رده پنجم جدول صعود کنند.

تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه نیز از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در نخستین بازی هفته هفتم در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند و در حالی که ساوجی‌ها بارها از میزبان خود پیش افتادند، اما در نهایت شاگردان علی افضل با نتیجه پنج بر سه به برتری رسیدند.

در این بازی ابتدا شهرداری ساوه پیش افتاد و در ادامه نیز بعد از به تساوی کشاندن بازی توسط گیتی پسندی ها، بازهم شهرداری در آستانه برد قرار گرفت اما در نهایت اصفهانی ها که به تازگی نائب قهرمان آسیا شده‌اند، سه امتیاز بازی را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار