سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:در ۵ دقیقه اول باید دو گل می‌زدیم و بازی روانی آغاز کردیم و بعد بازی را حریف از ما گرفت.x
کد خبر: ۴۷۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷ 12 August 2017
یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: روز خبرنگار را باردیگر تبریک می‌گویم بازی را خوب شروع کردیم و در ۵ دقیقه اول باید دو گل می‌زدیم و بازی روانی آغاز کردیم و بعد بازی را حریف از ما گرفت و گل خوردیم. در نیمه دوم بازی متعادل شد و یک بازی یکطرفه ای انجام شد و مشکل دو بازی اول را داشتیم و در زدن ضربات اخر بی دقت بودیم. ما بازی را بردیم اما نتیجه را واگذار کردیم و نباختیم. از هواداران تشکر کنیم که در آخر بازی هم از ما حمایت کردند.

وی افزود:‌ما شرمنده بازی نیستیم، شرمنده فوتبال نیستیم، سه بازی صفر امتیاز برای ما ناعادلانه بود، فوتبال روی بدش را به ما نشان می‌دهد البته به استقلال هم تبریک می‌گویم آنها برای این پیروزی زحمت کشیدند هر چند ما مستحق باخت نبودیم اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد،‌می‌توانستیم حتی برنده این بازی باشیم. آنچه مهم است این است که به آینده امیدوار باشیم حق نداریم نسبت به آینده تیم ناامید باشیم، باید بازی‌های بهتری را ارائه بدهیم و با امتیاز زمین را ترک کنیم، از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم. بازی سختی بود آنها با تمام توان بازی کردند. خوب هم بازی کردند و مستحق باخت  در این مسابقه نبودیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا فرزاد حاتمی را با وجود درگیری با امیرحسین صادقی در ترکیب اصلی تیم گذاشت، اظهار داشت: درباره بازی اگر سوالی دارید بپرسید،‌ این سوال، سوال جالبی نیست باز اگر این سوال را آخر نشست می‌پرسیدید قابل توجیه بود.

گل‌محمدی درباره عملکرد فرزین گروسیان افزود: فرزین اولین سال گلری‌اش در لیگ برتر است و در تمرینات نیز تلاش خوبی می‌کند و تنها چیزی که او کم دارد، تجربه است و معتقدم این بازی‌ها، بازی‌های فرزین است و باید تجربه کسب کند، ما هم به او اعتماد داریم و در بازی‌های بعدی هم گلر اول ماست.

وی افزود: با این فضایی که وجود دارد مجبوریم به برخی جوان‌ها اعتماد کنیم و به آنها فرصت بدهیم که فرزین هم از آن دسته از بازیکنان است و امیدوارم روندش بهتر شود، البته امروز صحنه چندان خطرناکی روی دروازه ما پیش نیامد و فقط یک شوت بود که معتقدم اگر فرزین جایگیری بهتری داشت،‌می‌توانست آن را مهار کند‌،با این حال او اعتماد ما را دارد و تا آخر به عنوان شماره یک با ماست.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه چرا بازیکنان تیمش در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستند، گفت: ما هر هفته تمرینات لازم را داریم و روی گلزنی تمرکز کرده‌ایم، اما اینکه چرا در شرایط مسابقه این امر محقق نمی‌شود، فکر می‌کنم به شرایط خاص تیم و استرس آنها مربوط می‌شود.

وی تأکید کرد:  در این بین فقط تنها شرمندگی ما برای هواداران است که شرمنده آنها هستیم هر چند آن کسی که باید شرمنده باشد، آنهایی هستند که این تیم را به این روز انداختند. در آسیا و جهان هیچ تیمی را ندیدم که از دو پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر بی‌توجهی در نقل و انتقالات محروم شود اما باید با این روند ادامه داد و باید به خدا توکل کرد و همچنان با تلاش بیشتر ادامه داد.

وی در مورد اینکه درگیری حاتمی تأثیری در بازی امروش داشت،‌ گفت: نه، فکر نمی‌کنم تأثیر خاصی داشته باشد.

گل‌محمدی در مورد اینکه گفتید یکسری افراد تراکتورسازی را به این روز انداختند اما این افراد در تیم تراکتورسازی حضور دارند یا نه،‌گفت: متأسفانه یا خوشبختانه آنها دیگر در تراکتورسازی نیستند.

وی در مورد اینکه این اتفاق در زمان آجرلو افتاده، اظهار داشت: بازیکنانی که قراردادشان را یکطرفه فسخ کردند و شکایت کردند مال دوران آجرلو نبودند، مال دوران قبل از او بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار