مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در نشست خبری :
جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با تبریک روز و هفته خبرنگار اظهارداشت: مسئولیت خبرنگاران در حوزه ورزش و جوانان سخت و سنگین است و باید توجه ویژه ای در این خصوص داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 12 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با تبریک روز و هفته خبرنگار اظهارداشت: مسئولیت خبرنگاران در حوزه ورزش و جوانان سخت و سنگین است و باید توجه ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به موضوع 2018 خاطرنشان کرد: ستاد ملی برای 2018 در هیت دولت تشکیل شده است و اداره کل ورزش و جوانان پیش قراول ادارات دیگر در برنامه های 2018  شده است.

وی در همین ارتباط اضافه کرد، اولین جرقه تبریز 2018 با مسابقات ورزشی انجام می‌گیرد و مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی با حضور 40 کشور در اواخر بهمن ماه در تبریز برگزار می شود.

خون دلهای ورزشگاه یادگار امام
نظمی در ادامه با اشاره به اینکه برای نگهداری ورزشگاه یادگار امام با یک شرکت قرار داد یک ساله بسته شده است، افزود، علیرغم اینکه مسئولیت نگهداری ورزشگاه با شرکت معین است اما خون دلهای آن را ما می خوریم و همچنان پاسخگوی سوالات و نقدها هستیم.

نظمی درباره سوالی درباره وضعیت ورزشگاه تختی نیز اذعان داشت: برای ورزشگاه تختی 3 میلیارد تومان برای بازسازی نیاز هست، و به علت نبود صندلی های مناسب برگزاری مسابقات در این ورزشگاه غیر قابل اجراست.
 
نظمی در پایان درباره آخرین اخبار در مورد تور دوچرخه سواری(ایران، آذربایجان) گفت: این تور با در مهر ماه امسال حضور  18 تیم خارجی و 4 تیم ایرانی در سه استان آذربایجان های شرقی و غربی و اردبیل و منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.
در پایان این نشست از خبرنگاران پیشکسوت عرصه ورزشی تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :