استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیران استانی:
جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان شنبه 21 مرداد در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ 12 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه پروژه های قابل سرمایه گذاری انجام گیرد، افزود، نتیجه این کار در سال 96 باید حداکثر جذب سرمایه گذاری تحقق یابد.

وی اضافه کرد،یک میلیارد و 600 میلیون یورو با شرکت کره ای قرار داد بسته شده است و همچنین ارقام بالاتری برای پروژه شش ماهه دوم انتظار می رود؛ در سال گذشته نیز رتبه دوم سرمایه گذاری استانی را در سطح ملی داشتیم.

جبارزاده اذعان داشت: ترکیب بودجه 96 ، به ترتیبی است که 90درصد به بخش جاری و تنها 10درصد به بخش عمرانی تخصیص داده شده است، و تنها راه حل ما در حال حاضر فاینانس و سرمایه گذاری است.

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیران استانی: پنجره واحد سرمایه گذاری را جدی بگیرید، هر دستگاهی از این مسیر جداگانه عمل کند باید پاسخگو باشد.

وی اذعان کرد: کشور نروژ در سال 1970 استخراج نفت را از ما یاد گرفته است و امروز ما دانش فنی را از آن ها یاد می گیریم.

جبارزاده ابراز داشت: انتظار داریم بخش عمده ای از اشتغال استان اعم از دانشگاهیان وغیره در مجتمع فنی و حرفه ای آموزش های لازم را ببینند.

جبارزاده با تبریک به شرکت پتروشیمی تبریز منوط کسب رتبه اول در صادرات کشور ادامه داد: سالگرد زلزله ورزقان را گرامی می داریم و باید پروژه های عمرانی منطقه مذکور در الویت قرار داده شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به متکدی های وارداتی اظهار داشت: شهر تبریز به عنوان بدون متکدی شهرت یافته است واگر یک هفته از توجه به این موضوع غافل شویم این روند تغییر خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :