شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: مردم موقعیت‌شناس و شاخص تبریز، تمام رویدادهای شهر و رفتارهای مسئولان را زیر نظر دارند و قطعاً افرادی را که قصد داشته باشند، با مطرح کردن موضوعات جناحی و سیاسی، مسیر گردشگری تبریز 2018 را منحرف کنند، به یاد خواهند داشت.
کد خبر: ۴۷۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 16 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، صادق نجفی در مراسم رونمایی از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز اظهار داشت: امروز شهر و جامعه‌مان از معضلات اقتصادی به خصوص در بخش اشتغال، رنج می‌برد؛ حل این معضل، بدون در نظر داشتن بسترهای گردشگری، میسر نیست، از این رو، باید همه‌ در کنار هم، قدردان این فرصت بین‌المللی باشیم.

وی تصریح کرد: در صورت بهره‌گیری از این فرصت مهم، قطعا می‌توان شاخص‌های مهم اجتماعی و اقتصادی شهر را ارتقا داد.

 نجفی متذکر شد: مردم موقعیت‌شناس  و شاخص تبریز، تمام رویدادهای شهر و رفتارهای مسئولان را زیر نظر دارند و قطعاً افرادی را که قصد داشته باشند، با مطرح کردن موضوعات جناحی و سیاسی، مسیر گردشگری تبریز 2018 را منحرف کنند، به یاد خواهند داشت.

شهردار تبریز تاکید کرد: این قبیل افراد باید آگاه باشند که ایمان و اراده‌ای که در روح و جان خدمتگزاران شهر جاری است، اجازه کمرنگ‌شدن فرصت‌های توسعه شهر را نخواهد داد.

وی ادامه داد: شهری که پیشینه ممتاز تاریخی و فرهنگی دارند،  شایسته مرکزی است که بهترین بستر ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری باشد؛ این ضرورت مهم سال‌ها نادیده گرفته شده بود و امروز خرسندیم که با تلاش شبانه‌روزی به ثمر رسیده است.

نجفی با اشاره به نقش تعیین‌کننده پروژه مرکز همایش‌های در توسعه فرصت‌های ارتباطی، گفت: از آغاز مراحل ایده‌پردازی، تصویب و پیگیری برنامه‌های 2018، برای ارتقای جایگاه ملی و بین‌المللی تبریز هم‌قسم شدیم؛ مرکز همایش‌های بین‌المللی، بستر مهمی است که با ایجاد زیرساخت‌های میزبانی‌، ارتباطات ملی و بین‌المللی شهرمان را افزایش خواهد داد.

شهردار تبریز یادآور شد: سال‌های سال، هر گاه اراده می‌کردیم میزبانی مهمی در تبریز تدارک ببینیم، با معضل مکان مناسب مواجه بودیم و امروز، خوشحالیم که این معضل زیرساختی را با اجرای فیروزه پروژ‌ه‌های عمرانی رفع کردیم.

وی همچنین در سخنان آغازین خود، از عموم افراد و مسئولانی که در مراحل مختلف فکر تا اجرا، در احداث مرکز همایش‌ها نقش داشته‌اند، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار