معاون سیاسی امنیتی استاندار مطرح کرد:
جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی استان چهارشنبه ۲۵ مرداد، در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 16 August 2017
به گزارش تابناک تبریز؛ دکتر شبستری معاون امنیتی سیاسی استاندار با گرامیداشت شهادت شهید حججی اظهار داشت: عکس گرفته شده قبل از شهادت حججی نشانگر صلابت این جوان بوده و هیچ حسی از اسارت داعشی در دست شهید حججی مشاهده نمیشد.

معاون امنیتی سیاسی استاندار ابراز داشت: در طی یک سال گذشته 5 الویت در بخش آسیب های اجتماعی عنوان شده است که حاشیه نشینی یکی از مهم ترین آن هاست.

وی اضافه کرد، اقدامات انجام شده در بهبود مشکلات آسیب های اجتماعی با توجه به آمارها، حکایت از کاهش این آسیب ها دارد.

معاون امنیتی استاندار اذعان داشت: زمان نگرش سنتی پایان یافته است و باید توجه به آسیب های اجتماعی با نگرش علمی تبیین شود.

وی اضافه کرد، با گسترش نظام آموزشی و توانمند سازی مربیان و همچنین فعال سازی و استفاده از ظرفیت های تشکل های مردمی می تواند در بهبود مشکلات اجتماعی نقش موثری داشته باشد.

شبستری تاکید کرد: پیگیر نظام جامع سلامت باشیم، از سلامت صرفا توجه به سلامت جسمی نیست و باید سلامت روحی و معنوی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: نشاط وشادابی برای جامعه نیاز است و این نشاط باید توأم با رفتار اخلاقی باشد.

معاون امنیتی سیاسی استاندار تصریح کرد: اخلاق حلقه گمشده در جامعه است و باید با رعایت مسائل دینی و اخلاقی از آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

شبستری متذکر شد: اخیرا شاهد افزایش تعداد متکدی(وارداتی) و کودکان کار در سطح شهر بوده ایم و باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم و با جدیت با این موضوع برخورد شود.

وی اضافه کرد، احساسی برخورد کردن با مساله متکدیان از جانب مردم اشتباه است، و باید متوجه بود که متکدیان به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، و از کودکان در احساسی کردن موضوع سوء استفاده می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :