استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری، گفت: آمادگی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از مرزهای کشور همیشه در روزهای سخت روحیه‌بخش بوده است.
کد خبر: ۴۷۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 17 August 2017
اسماعیل جبارزاده  پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری، اظهار کرد: حضور امیر واحدی در استان، منشأ خدمات زیادی بود و خوشحالیم که امروز شاهد ارتقای این برادر عزیز هستیم.

وی افزود: سجایای اخلاقی امیر واحدی در کنار تلاش و فعالیت شبانه‌روزی و عشق و علاقه به نیروهای تحت امر، از ایشان یک شخصیت جامع‌الاطراف ساخته بود.

جبارزاده خاطرنشان کرد: امیر واحدی پای ثابت جلسات شورای تأمین استان بود که لازم است از طرف اعضای این شورا نیز از حضور و سخنان روحیه‌بخش ایشان مبنی بر آمادگی نیروی هوایی در حفاظت از مرزهای استان تشکر کنم.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان گفت: انتصاب امیر واحدی به سمت معاونت بازرسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه خوشحالی و افتخار است و امیدواریم با حضور فرمانده جدید پایگاه شهید فکوری، روند فعالیت‌ها و خدمات امیر واحدی در این پایگاه بیش‌ازپیش ادامه یابد.

در این آیین که سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در آن حضور داشتند، ضمن تجلیل از خدمات سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی در مدت تصدی مسئولیت فرماندهی پایگاه شکاری شهید فکوری، سرتیپ دوم خلبان سیدجاوید هاشمی ممقانی به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :