هواداران تراکتورسازی که از ساعت‌ها پیش از آغاز دیدار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیداکرده بودند، مدافع نفت تهران را مورد تشویق قرار دادند.
کد خبر: ۴۸۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵ 17 August 2017
 تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف نفت تهران رفته است.

هواداران تراکتورسازی بیش از 2 ساعت مانده به آغاز بازی در ورزشگاه حضور یافتند که تعداد آن‌ها در زمان شروع بازی به 30 هزار نفر می‌رسید.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه، هنگام ورود فرزین گروسیان به زمین، وی را مورد تشویق قراردادند تا روحیه این دروازه‌بان افزایش پیدا کند.

محمد نصرتی، مدافع سابق تراکتورسازی، ماشین‌سازی و گسترش فولاد که به نفت تهران پیوسته است از سوی هواداران تراکتورسازی تشویق شد.

هواداران تراکتورسازی پیش از آغاز دیدار با نفت تهران، شعارهایی علیه محسن بنگر، مدافع سابق تیمشان دادند. این بازیکن پس از دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در فصل گذشته، مورد غضب تراکتوری‌ها قرار گرفت.

یحیی گلمحمدی در ابتدای ورود به زمین از سوی هواداران تراکتورسازی تشویق شد. در ادامه سرمربی تراکتورسازی به سمت هواداران تیمش رفت و به ابراز تشویق آن‌ها پاسخ داد.

تراکتورسازی در مراسم پیش از بازی با لباس‌های سفیدرنگ که تصویر شهید  مدافع حرم، محسن حججی روی آن نقش بسته بود در زمین حضور پیدا کردند. بازیکنان دو تیم نیز با قرار دادن شاخه گلی در کنار یادبود شهدای مدافع حرم، به آن‌ها ادای احترام کردند.

در آغاز بازی، مهدی کیانی، محمد نوری و محمد ایران پوریان از تراکتورسازی به سمت نیمکت نفت تهران رفتند. محسن بنگر، احمد کامدار، محمد نصرتی و میلاد فراهانی نیز به سمت نیمکت نشینان تراکتورسازی رفته و با آن‌ها خوش‌وبش کردند.

سرمربی تراکتورسازی در غیاب فرزاد حاتمی، به بازیکن جوان این تیم محمدرضا آزادی میدان داد که این بازیکن در نیمه نخست یک پاس گل برای ایران پوریان ساخته و پرداخته کرد تا گل نخست این دیدار به ثمر برسد.

پس از پایان نیمه نخست، هواداران تراکتورسازی فرزین گروسیان را به خاطر عکس‌العمل‌هایش تشویق کردند.

هواداران تراکتورسازی پس از روشن شدن نورافکن‌های ورزشگاه، فلش تلفن‌های همراه خود را روشن کردند.

علی‌رغم نتایج ضعیف تراکتورسازی در 3 هفته نخست، هواداران این تیم استقبال خوبی از دیدار با نفت تهران داشتند و بیش از 30 هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور دارند.

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، در بین دو نیمه این دیدار از کاظم شهریاری، قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تقدیر شد. شهریاری از سوی هواداران تراکتورسازی تشویق شد و در پاسخ به تشویق هواداران، دسته گل خود را به سمت آن‌ها پرتاب کرد.
 

*تراکتوری ها قبل از شروع بازی به تشویق محمد نصرتی و احمد امیرکامدار دو بازیکن سابق خود پرداختند.
*یحیی گل محمدی با محمد نصرتی و کامدار برخورد گرمی داشت.
* محمد نوری بازیکن تراکتورسازی قبل از گرم کردن با حمید درخشان سرمربی نفت دیدار گرمی داشت.
*با وجود حساسیت بالای مسابقه برای تراکتور سازی، هواداران این تیم استقبال چندان خوبی از بازی نکرده اند.

*بازیکنان تراکتور امروز با تی شرت منقش به تصویر شهید حججی شهید مدافع حرم وارد زمین شدند و یاد  این شهید والامقام را گرامی داشتند. 
*بازیکنان تیم نفت با یاد و خاطره زنده‌یاد مهدی نفر وارد میدان شدند.

*سیستم رادیویی داوران قبل از شروع نیمه دوم دچار مشکل شده بود که همین امر باعث شد بازی در این نیمه با یک دقیقه تاخیر آغاز شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار