تراکتور2- نفت تهران 1
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران با برتری سرخ پوشان تبریزی به پایان رسید.
کد خبر: ۴۸۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵ 17 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری دو بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

تراکتورسازی که علی‌رغم بازی خوب در 3 هفته نخست لیگ برتر فوتبال نتایج مناسبی کسب نکرده بود از دقایق ابتدایی این بازی تمام تلاش خود را برای رسیدن به دروازه نفت تهران انجام داد و بازی با مالکیت تیم میزبان ادامه یافت اما دفاع منظم نفت مانع از به ثمر رسیدن گل برای تراکتورسازی شد.

حملات تراکتورسازی ادامه داشت تا اینکه محمدرضا آزادی توانست در دقیقه 22 با پاسی عمقی محمد ایران پوریان را صاحب موقعیت گلزنی کند، مدافع تراکتورسازی نیز توانست دروازه نفت را باز کند تا این دیدار با برتری یک-صفر سرخ‌پوشان پیگیری شود.

در ادامه دیدار نیز سرعت بازی بالا بوده و دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که مهاجمان تراکتورسازی و نفت نتوانستند از فرصت‌های ایجادشده استفاده کنند. در دقایق پایانی نیمه نخست نیز شهرام گودرزی از تراکتورسازی و عیسی آل کثیر از نفت تهران می‌توانستند گل دوم بازی را به ثمر برسانند اما هیچ یک از بازیکنان دو تیم موفق به گشودن دروازه حریف نشدند و نیمه نخست این دیدار با برتری یک-صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با حملات تراکتورسازی شروع شد و در دقیقه 56 پاس عمقی خوب محمد ابراهیمی برای مهدی شریفی از سوی مدافعان نفت به صورت ناقص دفع شد و به محمدرضا آزادی رسید. او از گوشه محوطه جریمه ضربه اش را زد که توپ با اختلاف اندک از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

نفت تهران نیز در ادامه صاحب موقعیت هایی شد که در دقیقه 82 توسط حامد آقای بازی را به تساوی کشاند.

تراکتورسازان که بازی را ازدست رفته میدید یراپا حمله شد و در دقیقه 92 توانستند توسط ایران پوریان از روی نقطه پنالتی برتری را دوباره به اردوی تراکتورسازان برگردانند.
 
تراکتورسازی با این برد توانست اولین سه امتیاز فصل را کسب کرده و به روند ناکامی‌های خود در لیگ هفدهم پایان داد.
 

پیام حیدری کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به محمد نوری و محمد ابراهیمی از تراکتورسازی و محمد ابراهیمی  کارت زرد نشان داد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار